Digital Marketing Live!

Kan digital advertising TV écht vervangen?

12:00 30 minutes presentation Stage 3
Amanda Bouwmeester T-MobileYouri Harmsen Searchresult; an Adeptiv agency

Dat de gemiddelde consument minder televisie kijkt, mag geen verrassing zijn. Dat de gemiddelde consument meer op digitale kanalen te vinden is, mag ook geen verrassing zijn. Maar wat betekent dit voor het bouwen van het merk T-Mobile?

Sneak peek: Televisie laat zich toch niet zo makkelijk inruilen voor digital.

Amanda Bouwmeester

Amanda Bouwmeester

T-Mobile

Amanda is al ruim 6 jaar werkzaam bij T-Mobile. Zij is gestart binnen het eCommerce team met de focus op de sales campagne en het bevorderen van de integratie tussen de verschillende afdelingen. Ondertussen is haar rol breder geworden en focust zij zich volledig op de branding campagnes (zowel off- als online) en is zij altijd op zoek naar de juiste balans tussen de branding- en sales campagnes (zowel off- als online). Voordat zij bij T-Mobile aan de slag ging heeft zij gewerkt als online media specialist aan bureauzijde (MEC en LBi Lost Boys).

Youri Harmsen

Youri Harmsen

Searchresult; an Adeptiv agency

Youri is 10 jaar werkzaam in de online wereld aan zowel bureau- als klantzijde. Na focus op programmatic advertising te hebben gehad bij Landal GreenParks, is Youri sinds eind 2017 werkzaam bij Searchresult. Hier werkt hij voor diverse adverteerders om ze mee te nemen in de wereld van data driven marketing en de zoektocht naar de waarde van digital voor branding.

Gelijktijdige sessies