Digital Marketing Live!

Kabouters bestaan | De waarde en waarheid van creativiteit

30 minutes presentation
Marieke Bakker AdwiseJeroen Kolkman Adwise

De kunst van het storytellen is niet alleen om iets te analyseren, definiëren en visualiseren, maar er een ziel in te blazen. Pas dan komt een merk of concept écht tot leven. Geloof jij in de kracht van verbeelding?

“Het oog ziet niet wat op het netvlies valt, het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillen. Het ziet en het hoort wat in het hart ligt.” – Herman Finkers

Marieke Bakker

Marieke Bakker

Adwise

Marieke Bakker heeft ruim 10 jaar ervaring in digitale marketing voor internationale topmerken. Als Head of Concept & Content helpt zij opdrachtgevers met contentmarketing-strategieën, creatieve concepten en branding vraagstukken.

Jeroen Kolkman

Jeroen Kolkman

Adwise

Jeroen Kolkman raakte op jonge leeftijd bevlogen door de magie van cartoons, comics, films, series & verhalen. Na ruim 10 jaar als animator, VFX-artiest en creatief voor bekende TV programma’s te hebben gewerkt, maakte hij in 2017 de overstap naar ‘Adwise | Your Digital Brain’, als digital creative en storyteller.

Gelijktijdige sessies