Digital Marketing Live!

Het echte (Digital) Marketing verhaal van Beemster kaas

16:00 30 minutes presentation Stage 5
Marco Huizer adduranceNicole van Gorp CONO Kaasmakers

In deze presentatie nemen Nicole van Beemster kaas en Marco van addurance je met echte content, (digital) marketing en echte resultaten mee in het verhaal van Beemster kaas.

Marco Huizer

Marco Huizer

addurance

Marco Huizer heeft 9 jaar geleden na een succesvolle carrière in de media addurance samen met Marianne Plaggenborg addurance opgericht. Het bedrijf groeide snel. Samen met Matthijs Wolf is hij mede verantwoordelijk voor veel van de FMCG klanten die addurance in zijn portfolio heeft. Ze zagen dat hun onderscheidende propositie binnen de FMCG markt de sleutel tot succes is. Hierdoor heeft het bedrijf een sterke vertegenwoordiging binnen deze markt weten te bewerkstelligen.

Nicole van Gorp

Nicole van Gorp

CONO Kaasmakers

Nicole van Gorp is sinds 2015 Lead Marketing & Communicatie bij CONO Kaasmakers. Beemster kaas is een van de merken van CONO Kaasmakers, een kleine boerencoöperatie in de Beemster polder. Duurzaamheid, het welzijn van de koe, het maken van echte kaas en de boeren, zijn belangrijke elementen die Beemster kaas zo echt en lekker maken. En dat willen ze bij Beemster kaas graag met een breder publiek wil delen. Onder andere middels video, niet alleen via de traditionele kanalen, ook via digitale mediakanalen.

Gelijktijdige sessies