Digital Marketing Live!

Innovatie Fuck-ups; hoe ze te veroorzaken en te voorkomen

14:00 30 minutes presentation Stage 2
Ronald van Schaik Kaliber Interactive

In het tijdperk dat ontwikkelingen bijna sneller gaan dan we bij kunnen benen, bestaat geen handboek tot succes. Om nieuwe vraagstukken te kraken, ons publiek iets te laten denken, ervaren of ergens toe te bewegen, moeten we durven, experimenteren en af en toe een enorme fuck-up begaan.

Aan de hand van praktijkcases vertelt Ronald hoe je fuck-ups veroorzaakt, wat het nut daarvan is en hoe je fuck-ups voorkomt.

Ronald van Schaik

Ronald van Schaik

Kaliber Interactive

Ronald is oprichter van Kaliber Interactive, innovatief bureau voor intensieve interactie tussen mensen en merken.

Met Magic & Wisdom en de Ontdekkingsdrift van de 6-jarige Tommy ontwikkelt Kaliber Interactive innovatieve, impactvolle interactie. Ontdekkingen uit hun Inventorslab zetten ze met realiteitszin in voor merken. “Making sense for future-proof brands” noemen ze dat.

Gelijktijdige sessies