Digital Marketing Live!

Digging deep talk show on social

15:20 30 minutes presentation Stage 2

Influencer marketing is de afgelopen jaren exponentieel gegroeid – het is nu vier keer zo groot als twee jaar geleden. De industrie is geëvolueerd van een veelbelovende marketingtactiek naar een essentieel onderdeel van veel marketingbudgetten; vandaag is het een toonaangevende prioriteit voor bedrijven. Hoe werk je samen met influencers, welke doelen kun je bereiken en met welke uitdagingen heb je te maken? Hoe kunnen merken duurzame relaties met influencers opbouwen? Hoe benader je influencers voordat je aan een samenwerking kan beginnen? In een paneldiscussie met een merk, een Nederlandse influencer (FC Roelie) en Divimove bespreken we de aankomende trends en geven strategisch inzicht voor adverteerders die influencer-samenwerkingen willen overwegen in hun marketing mix.

Bas van Teylingen

Bas van Teylingen

The Tube school & Online Cookie Collective

Bas van Teylingen, multidisciplinair creatief. Met de focus op (online) video content. Altijd in ontwikkeling en hongerig naar nieuwe platformen en technieken. Creative Chief Officer & partner bij Online Cookie Collective, een creatief media- en kenniscentrum en productiehuis voor de online video wereld. Werkt zowel voor- als achter de schermen binnen media. Regisseur van vele succesvolle (online) formats en bewezen televisieprogramma’s. YouTuber (50K+ abonnees) en oprichter van De Tube School, de eerste school in Nederland waar jonge mensen, bedrijven en merken alle facetten van YouTube en content creatie leren van de grote YouTubers zelf. Denkt in oplossingen. Geeft als spreker lezingen op scholen, congressen, opleidingen en andere workshops over toegepaste creativiteit, commercie, authenticiteit en ethiek binnen (online) media met YouTube als expertise. Bas is YouTube Certified (Digital Rights & Content Strategy).

Tom Mulder

Tom Mulder

Attractie- & Vakantiepark Slagharen

Tom is Marketing Manager bij Attractie- & Vakantiepark Slagharen, een bedrijf dat bekend staat als attractiepark, maar daarnaast ook een waterpark en vakantiepark heeft. Het vakantiepark kan ruim 4.000 tegelijk herbergen in de verschillende accommodaties en is daarmee een van de grootste vakantieparken van de Benelux. Het thema van het park is het Wilde Westen anno 1850. Een thema en park waarmee we kinderen tussen de 7 en 12 jaar willen aanspreken. Echter, het is moeilijk om deze doelgroep direct te benaderen. Voor veel social media moet je aangeven dat je tenminste 13 jaar bent. Daarnaast verschuift het gebruikte medium bij deze doelgroep zeer snel. Om on top of mind te komen en blijven is Attractie- & Vakantiepark Slagharen gestart met Influencer Marketing. Met als kickoff een groots Youtube vlog feest op Eerste Paasdag.

Renee Snaak

Renee Snaak

Divimove

Renee is Influencer Lead Netherlands bij Divimove, een media bedrijf dat deel uitmaakt van de RTL Group. Het bureau werkt nauw samen met 900 sociale influencers in zes Europese landen en verbindt ze met merken die social media platformen professioneel willen benutten.

Raoul de Graaf

Raoul de Graaf

FC Roelie

Raoul heeft zijn eigen youtube account genaamd: FC Roelie. Op dit account heeft hij meer dan 232.000 volgers.

Gelijktijdige sessies