Digital Marketing Live!

Incrementality en conversion uplift meten zonder attributieplatform

12:00 30 minutes presentation Stage 5
Bram de Jonge AdRoll

Attributie & impact: Bij 9 op de 10 bedrijven is er een enorme disconnect tussen theorie en praktijk als het om attributiemodeling gaat. Conceptueel weten we misschien wel hoe het moet, in de praktijk doen we het vaak niet. In deze sessie leert u hoe u binnen Google Analytics, de meest gebruikte gratis tool, een realistische multivariate test kunt opzetten om de toegevoegde waarde van campagnes op uw marketingmix te meten

Bram de Jonge

Bram de Jonge

AdRoll

Bram werkt dagelijks met markeers in de Benelux om een display strategie op te zetten die bedrijven laat groeien. Om de daadwerkelijke impact van display advertising inzichtelijk te maken is attributie essentiëel. Hij deelt zijn ervaring en leert u om – zonder attributieplatfrom – een veel realistischer beeld te krijgen van de impact van uw kanalen.

Gelijktijdige sessies