Digital Marketing Live!

Hyperlokale targeting: slimme distributie papieren folder naast digitale campagne

15:20 30 minutes presentation Stage 3
Sanne Knapen ElectronicPartner Nederland

Papieren folders blijven lastig, maar blijven ook een effectief middel. Als je het maar slim aanpakt en papier combineert met precieze targeting en een digitale advertentiecampagne. Door middel van hyperlokale targeting word de geografische indeling van een advertentiegebied nauwkeuriger bepaalt. Op deze manier wordt de juiste doelgroep bereikt buiten het fysieke folderverspreidingsplan. De zichtbaarheid van de lokale winkels is hierdoor met 10% gestegen bij EP:.

Sanne Knapen

Sanne Knapen

ElectronicPartner Nederland

±12 jaar ervaring in online marketing. Begonnen bij een sportbond en nu al 8 jaar werkzaam bij EP: in de elektronica retail. Ziet een grote verschuiving plaatsvinden van een traditionele offline marketing organisatie naar een online gestuurde marketing organisatie.
Richt zich voornamelijk op lokale marketing en is gespecialiseerd in onder andere display advertising.

Gelijktijdige sessies