Digital Marketing Live!

How to successfully apply AI in the marketing value chain

11:20 30 minutes presentation Stage 7
Josse Dorleijn ArtefactSuzanne Jansen Artefact

Succesvolle digitale marketing is gestoeld op een waardeketen aan gecorreleerde activiteiten: strategiebepaling, het definiëren van het publiek, het ontwerpen van de boodschap, het activeren van die boodschap in online kanalen en het bijsturen op basis van gemeten prestaties. (Meer)waarde wordt gecreëerd door in alle stappen slimmer, creatiever en relevanter te zijn dan de competitie, wat bereikt kan worden door stapsgewijs automatisering en AI toe te passen in al uw marketingactiviteiten.

Josse Dorleijn

Josse Dorleijn

Artefact

Josse Dorleijn is Head of Paid Media Benelux. Hiervoor werkte hij bij Google als Media Strategist & Partner Manager. Met een brede kennis van digitale media oplossingen en een passie voor technologische ontwikkelingen inspireert en begeleid hij bedrijven bij hun digitale marketing.

Suzanne Jansen

Suzanne Jansen

Artefact

Suzanne Jansen is Head of Data & Analytics Benelux. Ze heeft een achtergrond in Informatica, Visuele Kunst en Filosofie en combineert techniek en een analytische denkwijze in haar werk op het snijvlak van marketing en data science.

Gelijktijdige sessies