Digital Marketing Live!

Hoe NN Group wereldwijd branding en sales verbindt

14:00 30 minutes Stage 4
Remco Barbier NN GroupMartin Kloos Isobar

NN Group (Nationale Nederlanden) is één van de grootste financiële dienstverleners in Europa en actief in 18 Europese landen en in Japan. De grootste uitdaging voor NN: hoe raak je het hart van de consument en breng je een abstract product tot leven binnen verschillende landen en culturen? Hoe zet je de juiste full-funnel strategie in en wat komt er kijken bij de implementatie van een nieuw marketingmodel en de executie van een global marketing campagne uitgerold in lokale markten?

Remco Barbier

Remco Barbier

NN Group

Remco Barbier is Head of Branding bij NN Group. In zijn huidige rol is hij verantwoordelijk voor de branding-activiteiten binnen NN Group. Hij richt zich vooral op het ontwikkelen van een relevant, onderscheidend en duurzaam NN merk dat emotioneel verbindt. In zijn functie werkt hij intensief samen met 12 verschillende marketingteams in Europa en Japan.

Martin Kloos

Martin Kloos

Isobar

Martin Kloos is Head Of Strategy bij Isobar. In 2006 was hij één van de eerste afstudeerders met een onderzoek naar social media.  Hij startte als consultant bij Deloitte en maakte in 2010 de overstap naar Social Embassy. Groeide mee van 6 naar 60 man, een overname door Dentsu Aegis Network en integratie met Isobar. Zijn werk bevindt zich op het snijvlak van communicatie, media en resultaat. Voor Isobar ontwikkelt Martin strategieën, campagnes en oplossingen voor veel mooie merken waaronder: Unilever, KARWEI, Rabobank, Leffe en natuurlijk NN Group.

Gelijktijdige sessies