Digital Marketing Live!

Hoe de mediastrategie van C&A zorgde voor meer winkelbezoek

11:20 30 minutes presentation Stage 4
Melvin van Gom Dentsu Aegis NetworkMieke van Groningen C&A

In een tijd waarin men steeds meer online aankopen doet én gerichter offline winkelt, is het een uitdaging om meer traffic naar je vestiging te creëren. Met de juiste mediastrategie, waarin de combinatie van Out of Home en mobiele locatiedata zijn kracht heeft bewezen, wist C&A een trafficgroei te creëren. Mieke en Melvin vertellen meer over slimme mediastrategie binnen retail.

Melvin van Gom

Melvin van Gom

Dentsu Aegis Network

Als mobile stack leader bij Dentsu Aegis Network is het Melvin’s missie om de Mobile culture te stimuleren. Hij deelt graag zijn kennis over hoe je mobile advertising zo effectief mogelijk kunt inzetten. Melvin is een ervaren technoloog met aangetoond succes in het beheer van een cross-functioneel team en programma’s op het kruispunt van Business, Product, Creativiteit, Technology en Strategy.

Mieke van Groningen

Mieke van Groningen

C&A

Als Marketing Directeur is Mieke verantwoordelijk voor alle interne & externe communicatie. Een goed resultaat komt voor Mieke voort uit creativiteit, passie, vertrouwen in jezelf en in je team. Naast communicatie is zij ook verantwoordelijk voor Visual Merchandising, productassortiment per store en het Distributie Centrum van C&A Nederland.

Gelijktijdige sessies