Digital Marketing Live!

Hoe kun je jouw merkbelofte naadloos laten aansluiten op de customer experience?

12:00 30 minutes Stage 1
Ed Knol Born05

De juiste customer experience, de som van alle interacties tussen merk en klant gedurende de hele relatie, is een belangrijke aanjager van groei voor bedrijven. Aan de hand van een programmacanvas en voorbeelden illustreert Ed hoe je tot een hogere customer experience komt door gebruikersbehoeften echt te koppelen aan merk- & businessdoelstellingen.

Ed Knol

Ed Knol

Born05

Ed Knol is Managing Director bij Born05 en bevlogen spreker. Hij heeft een passie voor het ontwikkelen van merken en mensen. Hij leunt op een brede marketingervaring aan zowel klant- als bureauzijde. Ed was eerder werkzaam bij o.a. Philips, K-Swiss en was tot voor kort onderdeel van het Nederlandse GroupM bestuur, waar hij verantwoordelijk was voor de opbouw van Maxus, dat later Wavemaker werd. Naast Born05 is Knol verbonden aan MU Company, waar hij Young Professionals begeleidt.

Gelijktijdige sessies