Digital Marketing Live!

Hoe EMTÉ Supermarkten 29% meer omzet realiseert door onboarding van klanten

14:00 30 minutes presentation Stage 6
Raymond Ros EDM Digital Solutions

Middels het ‘onboarden’ van haar vaste klantengroep, de Fijnproevers, zorgt EMTÉ Supermarkten voor een stijging in aantal winkelbezoeken, omzet op actieproducten en vollere winkelmanden. EDM Digital Solutions helpt de supermarktketen haar Fijnproevers om te zetten naar digitale audiences en hoe ze deze weer kunnen relateren aan (offline) aankopen in de winkel. In deze sessie nemen we je mee door de case, delen we de omnichannel aanpak en resultaten.

Raymond Ros

Raymond Ros

EDM Digital Solutions

Na zijn studie Bedrijfskundige Informatica bekleedde Raymond diverse sales- en business development functies bij onder meer Telfort, Sanoma en Pelican Media. Sinds 2016 is hij actief als Digital Marketing & Data Consultant voor EDM Digital Solutions en helpt organisaties op weg in de digitale strategie en het gebruik van data.

Gelijktijdige sessies