Digital Marketing Live!

Hoe Aquarius en ID&T generaties Y & Z in beweging hebben gebracht d.m.v. data insights.

16:40 30 minutes presentation Stage 1
Jack van Mourik ID&T Groep

Door de samenwerking met de ID&T Groep wist sportdrank merk Aquarius tijdens de pandemie hun online media bereik d.m.v. data insights met maar liefst 38% te laten stijgen.
Uit de data bleek dat er een sterke match was tussen de doelgroep van Aquarius en het grootste hardere stijlen festival ter wereld, Defqon.1.
Terwijl er een streep door alle festivals ging in 2021 wist Defqon.1 meer dan 2 miljoen engaged views voor Aquarius te genereren met de Warrior Workout.

Jack van Mourik

Jack van Mourik

ID&T Groep

De ID&T Groep is pionier in het organiseren van dance evenementen. Jaarlijks organiseert ID&T zo’n 70 evenementen/festivals waaronder Mysteryland, Sensation, Defqon.1 Weekend Festival, Vunzige Deuntjes Festival, Thunderdome en Awakenings. Dit met ruim 1.5 miljoen bezoekers per jaar.
Jack van Mourik is Brand Partnerships Manager bij de ID&T Group en verantwoordelijk het omzetten van merkendoelstellingen naar 360 graden marketing communicatie strategiën.

Gelijktijdige sessies