Digital Marketing Live!

HiPRO Case: hoe word je binnen een jaar een verkoophit?

15:20 30 minutes Stage 1
Marjolein Boogers Danone

De lancering in 2021 heeft naast de overweldigende aandacht van consumenten ook ruimschoots erkenning gekregen van de retail. HiPRO is door de Levensmiddelenkrant uitgeroepen tot een van de winnaars van de beste introductie van 2021. Daarnaast heeft HiPRO een 3e plaats bemachtigd in de introductie top 20 van Distrifood. Welke stappen hebben tot dit succes geleid? Wat zijn de insights en lessons learned?

Marjolein Boogers

Marjolein Boogers

Danone

Marjolein Boogers werkt ruim 8 jaar bij Danone. Hier is ze in verschillende rollen verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling van verschillende zuivelmerken van Danone. Inmiddels is ze Head of Marketing van Danone Dairy en nauw betrokken bij het succesvol in de markt zetten van het zuivelconcept Danone HiPRO (33% marktaandeel binnen het zuivelsegment in het introductiejaar).

Gelijktijdige sessies