Digital Marketing Live!

Hertog Jan: liefde voor bier als kompas voor digitale marketing

14:00 30 minutes Stage 4
Sjors van Drie Hertog Jan i.s.m IsobarSytse Kooistra Isobar, onderdeel van Dentsu Aegis Network

Als je aan digital marketing denkt, denk je al snel aan nieuwe technologieën en disruptieve innovaties. Hertog Jan bewijst dat succesvolle marketing niet gaat over gimmicks. Dit kijkje in de ketel gaat over consistentie, dicht bij je merkwaarden blijven en de belevingswereld van je doelgroep omarmen.

Sjors van Drie

Sjors van Drie

Hertog Jan i.s.m Isobar

Sjors van Drie is Sr. Brand Manager van Hertog Jan. Dagelijks zorgt hij er mede voor dat de verhalen over de brouwerij, brouwers en bieren van Hertog Jan worden verteld. Of dat nu is in branded content, een 30-seconden commercial, de introductie van een nieuw bier, of een digitaal platform.

Sytse Kooistra

Sytse Kooistra

Isobar, onderdeel van Dentsu Aegis Network

Strategy Director én speciaalbierliefhebber Sytse is inmiddels 11 jaar werkzaam in de reclame-industrie, waarvan 3,5 jaar bij creatief digitaal bureau Isobar. Hier is hij verantwoordelijk voor merken als Hertog Jan, Leffe, GAMMA, Coca-Cola en Fanta. Sytse is ervan overtuigd dat sterke merken beleving inzetten als  onderscheidende factor.

Gelijktijdige sessies