Digital Marketing Live!

Het geheim van impactvolle multimediale campagnes

14:00 30 minutes Stage 2
Jasper Bronner MediacomNiki Schroeder Kantar Millward Brown

Uit de AdReaction 2018 studie blijkt dat de meeste campagnes niet goed geïntegreerd zijn, terwijl goede integratie 31% effectiever blijkt bij het bouwen van merken. Niki en Jasper vertellen hoe je op een impactvolle manier campagnes kan integreren en tegelijkertijd de mediakanalen optimaal voor je campagne kan laten werken.

Jasper Bronner

Jasper Bronner

Mediacom

Jasper is Business Science Director bij mediabureau MediaCom. Hij focust zich op het in kaart brengen en optimaliseren van de impact van campagnes en communicatiestrategieën d.m.v. onderzoek en analytics. Als onderdeel van een mediabureau ligt hierbij een sterke focus op de doorvertaling van data naar concrete adviezen.

Niki Schroeder

Niki Schroeder

Kantar Millward Brown

Niki is Head of Creative Development bij Kantar Millward Brown. Zij adviseert klanten hoe ze meer impact kunnen genereren met hun multimedia campagnes door al vroeg in het creatieproces consumer insights te gebruiken.

Gelijktijdige sessies