Digital Marketing Live!

Door vrije keuze gedreven advertising: hoe de AdTech industrie het vertrouwen van de consument kan terugwinnen

30 minutes presentation
Ernst Dirkzwager Ogury BeNeLux.

Kijkend naar alle schandalen en rechtzaken op het gebied van data in de afgelopen jaren, beseft de consument stukje bij beetje wat de waarde is van hun eigen data. Ze zijn zich ervan bewust dat het wordt verzameld zonder toestemming om ze te targeten met advertenties en aangepast content. Het is ook niet verrasssend dat ” het vertrouwen” in de digitale advertising industrie tot een nieuwe diepte is gezonken. Ernst Dirkzwager zal bespreken hoe merken en organisaties het vertrouwen weer kunnen terugwinnen door te switchen naar advertising die gebaseerd is op de vrije keuze van de consument. Het teruggeven van de controle aan de consument over wanneer en hoe bedrijven hun gegevens verzamelen en gebruiken is niet alleen een wettelijke vereiste, het is essentieel voor elke organisatie om te overleven in de nieuwe globale digitale economie. 

Ernst Dirkzwager

Ernst Dirkzwager

Ogury BeNeLux.

Ernst Dirkzwager verantwoordelijk voor het neerzetten van het Benelux kantoor voor Ogury. Naast het opbouwen van nieuwe partnerships met lokale adverteerders en publishers zal het Amsterdamse kantoor een strategische rol spelen in de samenwerking met bestaande Ogury-klanten die ook in Nederland actief zijn. De keuze voor Ernst Dirkzwager als Managing Director Benelux kwam niet onverwacht. Eerder was Dirkzwager verantwoordelijk voor de Nederlandse tak van Unruly. Daarvóór heeft Dirkzwager meerdere functies in de digitale sector bekleed, onder meer bij  Exponential en Radio538.

Gelijktijdige sessies