Digital Marketing Live!

De waarde van een optimale data-driven digital marketing strategie

14:40 30 minutes presentation Stage 3
Sherrise Bissesar RedkiwiLukas Roeling Redkiwi

Onderzoek in Europa laat zien dat 72% van de marketeers het toepassen van data als hét grootste struikelpunt ziet. De hamvraag: hoe zet je data om in relevante informatie voor onder andere advertising campagnes? Middels een case leer jij hoe je data optimaal benut om waarde te creëren. Zo kan jouw organisatie vooruitgang boeken met data-driven marketing.

Sherrise Bissesar

Sherrise Bissesar

Redkiwi

Sherrise is gespecialiseerd in merken digitaal verkopen en mensen kennis laten maken met producten of diensten van bedrijven. Dagelijks houdt zij zich bezig met het creëren van een gepersonaliseerde optimale digital advertising journey om bedrijven te helpen hun klantenbestand te laten groeien.

Lukas Roeling

Lukas Roeling

Redkiwi

Lukas helpt bedrijven door te ontwikkelen middels verkregen inzichten uit data. Deze data toetst hij vervolgens en zo stoomt hij bedrijven klaar voor de volgende stap in data-driven keuzes maken. Door middel van dashboarding en strategieën reikt hij klanten handvatten aan om een feeling met hun data te krijgen.

Gelijktijdige sessies