Digital Marketing Live!

De rol van Artificial Intelligence in digitale communicatie

12:00 30 minutes presentation Stage 7
Marcel Leeman Textmetrics

Wat is de impact van jouw woorden als je je voorstelt aan een groep vreemden? Onderzoek laat zien dat hoe je je woorden kiest, belangrijker is dan de boodschap zelf. Hetzelfde geldt voor een organisatie die haar verschillende doelgroepen aanspreekt. Maar hoe bepaal je nu wat die tone of voice is en nog moeilijker: hoe zorg je ervoor dat vervolgens iedereen ook zo communiceert? Of het nu (online) marketingteksten betreft, vacatures, customer service of (offline) brochures en brieven. Alle communicatie heeft impact op het beeld dat je klant opbouwt van jouw organisatie.

Marcel Leeman

Marcel Leeman

Textmetrics

Marcel Leeman is een van de oprichters van Textmetrics. Voordat Marcel Textmetrics oprichtte, was hij medeoprichter van MoneySpot. Daarvoor was Marcel verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het digitale kanaal van Achmea en lead digital strateeg van Essent.

Gelijktijdige sessies