Digital Marketing Live!

De marketeer aan de knoppen bij New Skool Media

10:00 30 minutes Stage 6
Leonie Bakker BasedriverPeter van der Schaar Basedriver

Bij New Skool Media werken marketeers en redacties van meer dan 30 tijdschriften in één online omgeving samen en versturen ze meer dan 250 campagnes per jaar. Door de hoge mate van automatisering is de time to market verkort, hoeven marketeers zich niet druk te maken over contactdruk of prioriteit en is de omzet fors omhoog gegaan.

In deze presentatie vertellen Leonie Bakker van New Skool Media en Peter van der Schaar van Basedriver hoe ze dit voor elkaar hebbengekregen, wat de valkuilen zijn en hoe je zelf als organisatie jouw marketing automation op een hoger plan kunt brengen.

Leonie Bakker

Leonie Bakker

Basedriver

Leonie is een online marketing manager met ruime ervaring in het opzetten van digitale uitgaven: websites, social media, shop en apps. Leonie combineert met strategische en analytische vaardigheden. Sinds 2015 werkt ze als Manager Marketing Automation bij New Skool Media.

Peter van der Schaar

Peter van der Schaar

Basedriver

Peter is een ondernemer die werkt voor marketing teams van abonnementsbedrijven. Met zijn bedrijf Basedriver zorgt hij dat marketeers op een makkelijke manier content kunnen creëren, koppelen aan data en gepersonaliseerd versturen. Onder andere New Skool Media, NS, Goede Doelen Loterijen en SNS Bank werken met Basedriver.

Gelijktijdige sessies