Digital Marketing Live!

De kracht van Contextual in de aandachtseconomie

14:00 30 minutes presentation Stage 3
Jeroen Wirz Seedtag

Digitaal valt er veel te meten. Elke video, banner, etc. wordt doorgemeten op diverse digitale metrics. Viewability, CTR, uitkijkratio’s, het zijn allemaal metrics die belangrijk zijn, maar we moeten verder gaan kijken. De metrics die we in ons dashboard zien vertellen niks over de kwaliteit en impact van een campagne. Ze zeggen ons dat we een mogelijkheid tot succes genereren. Maar dat echt succes moeten we op een andere manier meten. We moeten weten of we aandacht krijgen.

Jeroen Wirz

Jeroen Wirz

Seedtag

Jeroen Wirz is geïnteresseerd in nieuwe technieken die de digitale wereld slimmer maken. In 2012 is hij de digitale mediawereld in gerold bij MobPro. Van binnenuit heeft hij gezien  hoe mobiel zich ontwikkelde tot sterke speler in de mediamix. In 2018, toen Seedtag zich vestigde in Nederland, is hij in directe aanraking gekomen met Contextual Advertising. Momenteel is Jeroen verantwoordelijk voor de operatie van Seedtag in de Benelux.

Gelijktijdige sessies