Digital Marketing Live!

De invloed van Automation, Analytics en AI op de laatste ontwikkelingen in marketing en technologie

10:00 30 minutes Stage 3
Levi van Wijngaarden Prodos

Wat is de invloed van de 3 A’s: Automation, Analytics & Tracking en AI op marketing en de rol van de online marketeer? Levi van Wijngaarden neemt je aan de hand van inspirerende voorbeelden uit eigen ervaring mee in de snel veranderende wereld van online marketing. De meest actuele en toffe toepassingen van oa ChatGPT, Midjourney en GA4 komen hierbij aan bod.

Levi van Wijngaarden

Levi van Wijngaarden

Prodos

Levi van Wijngaarden heeft ruim 20 jaar ervaring binnen online marketing. In die periode heeft hij talloze bedrijven helpen groeien. Aan klantzijde (Spil Games, Vergelijk.nl, RBS) maar ook aan bureauzijde voor Havas Media als Head of Search. Sinds 2016 bouwt hij samen met zijn partners en een groep getalenteerde online marketeers aan de groei van Prodos Online Marketing. Als online groeiversneller werkt Prodos voor ambitieuze e-commerce partijen als Wijnvoordeel.nl, Charlie Temple en Brunotti. Met Prodos introduceerde Levi ook het performance based afrekenmodel waarbij de opdrachtgevers betalen voor de groei die gebracht wordt.

Gelijktijdige sessies