Digital Marketing Live!

De HEMA klantenpas; successen, missers en ambities

14:40 30 minutes presentation Stage 1
Alexandra den Hartog HEMA i.s.m. Adeptiv

In een wereld vol met pasjes, was HEMA één van de laatste toetreders. Gelukkig bleken de portemonnees nog niet vol te zitten.

Twee jaar na de lancering, doen al 4,5 miljoen klanten mee met ‘meer HEMA’. Hoe ontwikkel je een passend loyaliteitsprogramma voor de doelgroep 15 tot 90 jaar? Welke engagement leveren onze campagnes op? En waar sloegen we de plank volledig mis?

Een kijkje achter de schermen bij een oer-Hollandse retailer.

Alexandra den Hartog

Alexandra den Hartog

HEMA i.s.m. Adeptiv

Alexandra heeft een grote interesse in het begrijpen en beïnvloeden van de manier waarop klanten winkelen. Bij retailer WE hield zij zich eerder bezig met het opzetten van de Loyalty & CRM-afdeling. Op dit moment is zij verantwoordelijk voor ‘meer HEMA’, één van de grootste loyaliteitsprogramma’s van Nederland.

Gelijktijdige sessies