Digital Marketing Live!

In data we trust… B2B Marketing aan de hand van data science

12:40 30 minutes presentation Stage 2
Linda de Lange Greetz

Greetz is marktleider op het gebied van het online versturen van wenskaarten en verrassingen. De  B2B doelgroep is één van de belangrijkste groeipijlers voor Greetz. Hoe gebruikt Greetz data om het marketing budget zo optimaal mogelijk aan te wenden?  Linda de Lange, e-commerce manager B2B en België bij Greetz, vertelt over het effectiever maken van de B2B marketingcampagnes met data science als uitgangspunt.

Linda de Lange

Linda de Lange

Greetz

Linda de Lange is e-commerce manager B2B en België bij Greetz. Ze heeft meer dan 14 jaar ervaring in het opzetten en ontwikkelen van zakelijke proposities bij B2C e-commerce bedrijven. Haar track record bestaat onder andere uit het op de kaart zetten van de bol.com cadeaukaart als relatiegeschenk en de introductie van de zakelijke accounts bij bol.com. Bij Albert Heijn Online heeft ze gewerkt aan het opzetten van acquisitie programma’s voor het MKB en de B2B content strategie. Bij Greetz is ze nu verantwoordelijk voor het uitbouwen van de zakelijke en Belgische proposities.

Gelijktijdige sessies