Digital Marketing Live!

Data gedreven samenwerken met respect voor de consument

11:20 30 minutes Stage 5
Fabian Meeuwisz Sanoma Media Netherlands

Data-driven marketing wordt in de media-industrie ‘het nieuwe goud’ genoemd. Termen als Data, GDPR en programmatic advertising zijn veelbesproken, maar de vraag is: wat kan je hier precies mee? Fabian Meeuwisz, commercieel manager Data en Video bij Sanoma, legt uit hoe data een rol kan spelen in jouw communicatiestrategie. Daarin is zowel data als content essentieel. De combinatie van deze twee factoren maakt het mogelijk om de consument centraal te stellen en relevant te zijn binnen de juiste doelgroep. Door samen te werken op het gebied van data zullen er bovendien rijkere profielen ontstaan, waarbij respect voor de consument altijd centraal staat.

Fabian Meeuwisz

Fabian Meeuwisz

Sanoma Media Netherlands

Fabian is verantwoordelijk voor commerciële samenwerkingen op gebied van Data & Video. Waarbij de focus ligt op strategische, nieuwe mogelijkheden in het digitale domein van Sanoma.

Gelijktijdige sessies