Digital Marketing Live!

Customer-Centric Digital Service – het ‘nieuwe normaal’ op het gebied van service

10:00 30 minutes presentation Stage 2
Renske Siersema KLM Royal Dutch Airlines

Online customer service experience. Wat zijn de huidige uitdagingen om aan de verwachtingen van de klant te voldoen? Wat is het ‘nieuwe normaal’ voor ons service model? Wat is de rol van technologie in customer service?
En wat verwachten wij van onze service agenten op het gebied van de customer service technologie funnel?
Prioriteer waarde over productiviteit, van reactieve naar proactieve service, prioritering 2.0., transformeren van het routing model en next Best Action integraties; Het komt allemaal aan bod tijdens deze inspirerende talk.

Renske Siersema

Renske Siersema

KLM Royal Dutch Airlines

As Head of Owned Channels & Partnerships at KLM Royal Dutch Airlines, Renske Siersema is responsible for online service propositions, CRM automation and Partner Marketing. Her mission is to take the hassle out of the traveller’s hands by utilizing the newest technology.

As a former professional athlete, Renske is a team-player with a hardworking and winning mindset.

Gelijktijdige sessies