Digital Marketing Live!

Customer 360: bouwen aan een wereldwijd Customer Data Platform

30 minutes
Viresh Narain GrandVision

In deze sessie deelt Viresh Narain hoe Vision-as-Service is geëvolueerd bij GrandVision en hoe ze wereldwijd een geheel nieuw Customer Data Platform (CDP) hebben ontwikkeld. Met succes is dit platform geïmplementeerd in heel Europa, de VS en Latijns-Amerika.

GrandVision ontwikkelt zich als retailer, midden in een transformatie om echt omnichannel gedreven te worden. Abonnementen en een wereldwijd CDP maken deel uit van het ecosysteem van Grandvision.

GrandVision, onderdeel van Essilor Luxottica, is een van de grootste optiekretailers ter wereld, met ruim 7.200 winkels in meer dan veertig landen.

Viresh Narain

Viresh Narain

GrandVision

Als Global Head van CRM heeft Viresh Generatieve AI over de hele linie (Marketing, Sales, Serice, Commerce) geïntegreerd bij GrandVision, de grootste wereldwijde retailer in hun sector. In combinatie met meer dan tien jaar ervaring op het gebied van bedrijfstransformatie is het vermogen van Viresh om naast je te lopen en complexe onderwerpen, zoals generatieve AI, te ontleden in waardevolle en begrijpelijke hapklare brokken waarmee je actie kunt stimuleren, verfrissend.