Digital Marketing Live!

Case Mazda: betere campagnes door slimmere media-inkoop

12:00 30 minutes presentation Stage 3
Arjen Hettinga Oogst – a Merkle CompanyRobert Vonk Mazda Motor Nederland

Hoe onderscheid je Marketingcampagnes anno 2018? Hoe zorg je dat campagnes bijdragen aan verkoopdoelstellingen en
creëer je tegelijk merkwaarde? Mazda maakt met Oogst gebruik van Smart Media Buying om vanuit campagnes een Full Funnel Experience te bieden. Op het snijvlak van Brand Marketing, Performance Marketing en Dynamische Creatie. Tijdens deze sessie laten we zien hoe slimme en transparante media-inkoop, gecombineerd met data en technologie, bijdraagt resultaten!

Arjen Hettinga

Arjen Hettinga

Oogst – a Merkle Company

Arjen Hettinga is Client Strategy Director bij Oogst en bouwt mee aan groei voor klanten als NS, Nationale Postcode Loterij, HEMA, Mazda en NCOI. Arjen is expert op het gebied van Digital Analytics en het gebruiken van data binnen Digital Marketing. Naast het aansturen van het Client Services team binnen Oogst spreekt hij regelmatig op congressen.

Robert Vonk

Robert Vonk

Mazda Motor Nederland

Robert is binnen het nationale verkoopbedrijf van Mazda Motor in Nederland verantwoordelijk voor de online marketing- en
datastrategie. Hij heeft veel ervaring in B2B- en B2C-marketing in een internationale omgeving, sterke analytische en creatieve
vaardigheden en een passie voor online marketing en e-commerce.

Gelijktijdige sessies