Digital Marketing Live!

Building irresistible brands ​– impact current events and solutions

16:00 30 minutes presentation Stage 6
Jonneke Heins-Mouwen GfK

Based on (international) consumer research and Point Of Sales data, GfK will show short and long term impact of different events (such as inflation, rising energy and fuel prices, the war in Ukraine, etc.) on brands and the consumer decision making process. Insights are shared on how brands can overcome these and become irresistible for consumers!

Jonneke Heins-Mouwen

Jonneke Heins-Mouwen

GfK

Jonneke Heins-Mouwen is senior consultant bij GfK. Sinds 2011 werkzaam bij GfK, daarvoor bij meerdere andere bedrijven gewerkt in onderzoeks-, sales- en consultancy functies. Afgestudeerd in economische en sociale psychologie.

GfK bevindt zich in de positie om gegevens vanuit allerlei bronnen, waaronder onze eigen unieke bronnen, te gebruiken om onmisbare voorspellende inzichten over consumentengedrag en de markt te verkrijgen en daar vervolgens aanbevelingen over te doen.

We bieden innovatieve, analytische oplossingen om antwoord te geven op belangrijke zakelijke vragen op het gebied van consumenten, markten, merken en media – nu en in de toekomst. Als analytische partner garanderen wij onze klanten over de hele wereld ‘Growth from Knowledge’.

Gelijktijdige sessies