Digital Marketing Live!

Branding in de digitale wereld

12:40 30 minutes Stage 4
Marc Oosterhout VEA

Is televisie inderdaad dood? Of Facebook? Wat is de rol van social media? En wat hebben we eigenlijk aan data bij het bouwen van merk. Er zijn nogal wat mythes in de moderne marketing. Marc Oosterhout laat aan de hand van herkenbare voorbeelden, denk aan Uber, Coolbue, AirBNB, Tony Chocolony, zien hoe een merk in onze digitale wereld wordt gebouwd. Welke mythes kloppen en welke niet?

Marc Oosterhout

Marc Oosterhout

VEA

Marc Oosterhout studeerde communicatiewetenschap en economie. Hij is strateeg bij N=5 het bureau dat mede oprichtte. N=5 is uitgegroeid tot het grootste onafhankelijke bureau van Nederland. Marc was vijf jaar voorzitter van VEA, de vereniging van communicatiebureaus Hij schreef het standaardwerk Power Brand over de zeven principes van het nieuwe merkdenken en De kunst van het Kiezen, een boek over politieke marketing. Marc werkt momenteel aan een nieuw boek over positioneren in het digitale tijdperk.

Gelijktijdige sessies