Digital Marketing Live!

Blow up the Boardroom

12:40 30 minutes Stage 2
Valentijn van Santvoort Holie

Creativity eats marketing for breakfast? Als je het aan Holie vraagt wel. In korte tijd groeide het merk uit tot dé challenger binnen de ontbijt sector en draagt Nederland hen op handen. Vanaf dag één dagen zij de gevestigde orde uit in alles wat zij doen. Van hun packaging design tot aan hun content. Dit leverde tientallen miljoenen gratis views, landelijke pers, een community van loyale fans en een B Corp certificering in hun eerste drie jaar op. Oh, en ondertussen lanceerden ze ook nog een petitie voor een suikerbelasting op ontbijtgranen. Het geheim achter hun succes? Doe wat sneuvelt in de boardroom. Hoe je dit doet met een glimlach, vertelt Valentijn je graag persoonlijk.

Valentijn van Santvoort

Valentijn van Santvoort

Holie

Valentijn nam de fast track in advertising. Als gevierd Strategy Director werkte hij met grote merken als IKEA, Volvo en Heineken, maar hij wilde het zelf doen. Hij bouwde een platform voor Digital Nomads terwijl hij de wereld rondreisde, wat hij in 2019 verkocht. Dit bracht hem tot zijn volgende avontuur als co-founder van Holie: het snelstgroeiende ontbijtmerk van de Benelux op een missie om mensen weer gezond te maken.

Gelijktijdige sessies