Digital Marketing Live!

Baan-brekend: drie digitale trends waar je gisteren al mee had moeten beginnen

11:20 30 minutes presentation Stage 2
Jasper Oelers Ad Alliance

We staan aan het begin van de digitale roaring 20’s. Voor marketeers gaat de wereld de komende jaren écht veranderen. Merken zullen gedwongen worden om een actieve houding aan te nemen in hun digitale marketing strategie en nieuwe opkomende mediatypes en innovaties onderdeel te laten worden van hun mediaplannen. Tenminste, als ze relevant willen blijven bij Millennials en Generatie Z. 

In deze sessie praat ik je bij over drie aanstaande digitale trends: Podcasting, de Creator Economy en de disruptie door Voice Commerce & Media.

Jasper Oelers

Jasper Oelers

Ad Alliance

Jasper Oelers werkt tien jaar in de media met een nadrukkelijke focus op digital advertising, influencer- en content marketing en digitale innovatie. 

Binnen Ad Alliance is het zijn ambitie om ‘digital native’ (branded content) stevig op de kaart te zetten, met de overtuiging dat consumenten – en dus merken – steeds meer digitaliseren.

Gelijktijdige sessies