Digital Marketing Live!

Artificial Intelligence voor digital marketeers

16:00 30 minutes presentation Stage 3
Yvette Turlings LexisNexis

Iedereen praat over Artificial Intelligence (AI) en cognitieve computing maar wat is het nou eigenlijk? Hoe beïnvloedt het jouw vakgebied? Het staat centraal in de toekomst van onze sector en het veroorzaakt uiteenlopende reacties bij marketeers omdat er nog veel onzekerheid is. Krijg inzicht in wat AI voor jou kan doen, de toepassingen die je waarschijnlijk al gebruikt, en de mogelijkheden van morgen.

Maak je klaar voor digitale marketing in het tijdperk van de vierde industriële revolutie.

Yvette Turlings

Yvette Turlings

LexisNexis

Yvette Turlings heeft brede ervaring in informatietechnologie en media. Als Segment Director is ze verantwoordelijk voor de groei en financiele performance van het Media Intelligence portfolio van LexisNexis. Ze ontwikkelt de segmentstrategie, draagt zorg voor de implementatie ervan en geeft mee vorm aan business development.

Gelijktijdige sessies