Digital Marketing Live!

Data & storytelling

15:20 30 minutes presentation Stage 3
Rens Verweij VICE Benelux

Nu content marketing de buzzword-fase voorbij is, is het duidelijk geworden dat content een visie is en geen tactiek. Maar wat is content nou eigenlijk? En wat kan je ermee als commerciële organisatie? In deze Keynote van Rens Verweij, Head of Innovation bij VIRTUE, het creatieve bureau van VICE Benelux, worden mythes ontkracht en ideeën gedeeld over hoe je content fundamenteel kunt implementeren in je marketing mix en organisatie, in plaats van het als een campaign-tactiek te gebruiken.

Rens Verweij

Rens Verweij

VICE Benelux

Rens Verweij is zijn carrière begonnen bij MEC waar hij na 3 jaar een AMMA award voor ‘Mediatalent van het jaar’ in de wacht sleepte. Inmiddels is Verweij, als Head of Strategy bij VIRTUE, bijna 5 jaar verantwoordelijk geweest voor de strategie achter verschillende nationale en internationale campagnes. In zijn huidige rol als Head of Innovation bij VICE Benelux is hij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van diensten en innovaties gericht op het bouwen van een business die aansluit bij de manier waarop consumenten echt leven, zowel intern als voor merken.

Gelijktijdige sessies