Digital Marketing Live!

Welke positie heeft online data binnen jouw (marketing) organisatie?

11:20 25 minutes roundtable Roundtable 1
Jasper Verbunt RedkiwiLukas Roeling Redkiwi

Data wordt steeds belangrijker binnen marketing. Maar er is een verschil tussen simpelweg dingen meten, en data meten om op basis daarvan strategische beslissingen te maken. Welke plek heeft data voor jouw bedrijf tijdens het schrijven van plannen, het monitoren van jouw strategie en het behalen van doelstellingen. Tijdens deze roundtable kijken we gezamenlijk naar de uitdagingen die de aankomende ontwikkelingen op het gebied van data met zich meebrengen.

Jasper Verbunt

Jasper Verbunt

Redkiwi

Jasper is oprichter en CEO van digital agency Redkiwi. Redkiwi helpt ondernemingen met lastige vraagstukken door oplossingen te bieden omtrent digitalisering. Als bestuurslid van de branchevereniging DDA is hij verantwoordelijk voor de portefeuille ‘Thought Leadership’. Met deze positie vertegenwoordigt hij de vooruitstrevende visie van de Nederlandse digitale industrie.

Lukas Roeling

Lukas Roeling

Redkiwi

Lukas helpt bedrijven door te ontwikkelen middels verkregen inzichten uit data. Deze data toetst hij vervolgens en zo stoomt hij bedrijven klaar voor de volgende stap in data-driven keuzes maken. Door middel van dashboarding en strategieën reikt hij klanten handvatten aan om een feeling met hun data te krijgen.

Gelijktijdige sessies