Digital Marketing Live!

Via het hoofd naar het hart van de consument!

13:40 25 minutes roundtable Roundtable 19
Tessa Holzenbosch GfK

Waar vind je de consument?  Welke touchpoints hebben de meeste impact? Hoe belangrijk is social media in het aankoopproces? Leer, discussieer en wordt geïnspireerd op basis van inzichten uit tienduizenden interviews en aankoopdata.

Tessa Holzenbosch

Tessa Holzenbosch

GfK

Tessa Holzenbosch is Industry Lead Tech, Durables & Media bij GfK. GfK bevindt zich in de unieke positie om bedrijfseigen en externe gegevens te gebruiken om onmisbare voorspellende inzichten over consumentengedrag en de markt te verkrijgen en daar vervolgens aanbevelingen over te doen.

We koppelen data & science en innovatieve, analytische oplossingen die antwoorden geven op belangrijke zakelijke vragen op het gebied van consumenten, markten, merken en media – nu en in de toekomst. Als analytische partner garanderen wij onze klanten over de hele wereld ‘Growth from Knowledge’.

Gelijktijdige sessies