Digital Marketing Live!

Transitie van digitale marketing binnen het dealernetwerk van Subaru

12:15 25 minutes roundtable Roundtable 14
Aadjan de Groot MassMovement

Subaru Benelux stond voor de uitdaging het dealernetwerk mee te nemen in de professionalisering van de digitale marketing. Voor het slagen van (lead gen) campagnes is het voor Subaru Benelux van essentieel belang dealers op een effectieve manier deel te laten nemen aan campagnes. Dit ondanks verschillen in kennisniveau op het gebied van online marketing. Een uitdaging die voor veel franchise-organisaties herkenbaar is.

Onderwerpen die o.a. aan bod komen: meten van impressie tot verkoop, gebruik van dealerdata & AVG, campagne-integratie LMS/Salesforce, campagnestrategie.

Aadjan de Groot

Aadjan de Groot

MassMovement

Aadjan de Groot is oprichter van MassMovement BV, een full service digitaal bureau dat data, techniek en creativiteit verbindt. Hij heeft inmiddels meer dan 20 jaar ervaring in online media in binnen- en buitenland en weet als geen ander klantvraagstukken te vertalen naar effectieve campagnestrategieën.

Gelijktijdige sessies