Digital Marketing Live!

The war for attention: Time well spent

14:20 25 minutes roundtable Roundtable 26
Bernard de Vreede Marktplaats | 2dehands

Veel consumenten zien advertising jammer genoeg als een noodzakelijk kwaad en een ‘waste of their time’. Toch schotelen we als marketeers onze prospects en klanten elke dag weer meer prikkels en triggers voor. Wij gaan graag met je in gesprek over hoe het ook anders kan. Welke belangrijke rol kunnen merken en marketeers spelen in het vergroten van het succes van consumenten? Bijvoorbeeld door met technologie en personalisatie keuzestress te verlagen. Van Waste of time naar Time well spent. Hoe zie jij dit?

Bernard de Vreede

Bernard de Vreede

Marktplaats | 2dehands

Bernard houdt zich bezig met de commerciële datastrategie van Marktplaats/2dehands/2ememain.

Hij is 6+ jaar actief in de wereld van digitale media & advertising en heeft in verschillende rollen gezeten bij o.a. Hearst Magazines, OLX & Platform161.

Gelijktijdige sessies