Digital Marketing Live!

The battle for talent – hoe trek je goede werknemers aan?

13:40 25 minutes roundtable Roundtable 22
MVH MEDIA Lexis Nexis demo: AI en Media Monitoring VWO demo: A/B Testing & Conversion Optimisation Platform- Detailed Walkthrough of VWO’s Capabilities EDM demo: Herken je bezoeker achter het beeldscherm – Offline kenmerken bij online bezoeken Experience how Join’s AI-powered platform can help you simplify your influencer marketing efforts Join demo: De toekomst van content en AI: Consistente klantcommunicatie in de praktijk Webpower demo: Ruim 700% conversieverhoging met de Flow Builder van Webpower Trustpilot demo: Het verzamelen van reviews, inzetten van je reputatie en leren van de feedback Nicole van Gorp CONO KaasmakersPatrick Veling SoWorkerThe battle for talent – hoe trek je goede werknemers aan? The battle for talent – hoe trek je goede werknemers aan? Voice binnen je content marketing strategie: hoe voeg je waarde toe? Loyaliteit in een omnichannel wereld Growth Hacking : van scratch tot snel resultaat Coen van Acker Newpeople InterimWilma Kaptein Joy! Growth Marketing Growth Hacking : van scratch tot snel resultaat Mind the gap, between content marketing and employee advocacy Mind the gap, between content marketing and employee advocacy Mind the gap, between content marketing and employee advocacy Mind the gap, between content marketing and employee advocacy Moderator Ingmar Bruinsma The TravelClown GroupHoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen? Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen? Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen? Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen? People make projects. How to get the most out of your freelancers? People make projects. How to get the most out of your freelancers? People make projects. How to get the most out of your freelancers? Lisa Trapman AquentPeople make projects. How to get the most out of your freelancers? Lizzie Fajardo AquentAugmented Reality, how can it benefit your business? Boris Thorbecke Augmart i.s.m. AquentHielko van der Molen ModeratorStrossle Van Gogh belicht: de brieven Edith Schreurs Van Gogh MuseumSinja Bloeme Van Gogh MuseumHoe laat je social video voor je werken? Laurence Janssen RTLMirte van Deursen RTLOptimising Pinterest in the Era of Visual Search Stacey Bocknek PinterestDe waarde van fuck-ups De waarde van fuck-ups De waarde van fuck-ups De waarde van fuck-ups Influencer marketing – hoe dragen influencers bij aan branding voor je merk? Influencer marketing – hoe dragen influencers bij aan branding voor je merk? Amanda van der Meer HelloSparkle i.s.m. RTLJo-Janneke Nieuwland HelloSparkle i.s.m. RTLValentine de Jong HelloSparkle i.s.m. RTLBranded content bij Adfactor Branded content bij Adfactor Sophie Draisma Adfactor i.s.m. RTLKelly Heil Adfactor i.s.m. RTLJasper Colijn ZIGTModerator Krijn Schuurman ModeratorModerator Moderator Sergio Romijn BraynzSharingbox Live trivia quizzes: the next level of engagement Live trivia quizzes: the next level of engagement Live trivia quizzes: the next level of engagement Live trivia quizzes: the next level of engagement Meer impact met online video door neuro insights Tim Zuidgeest ST&T ResearchVerhoog uw ROI met een geïntegreerde Social Media Strategie Hoe zet je video’s in binnen iedere fase van de customer journey? Bernard de Vreede Marktplaats | 2dehandsOffline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al? Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al? Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al? Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al? Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al? Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al? Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al? Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al? Stef van Hoek EDMMark van Dam EDMHoe Google SSD digital marketing van retailers koppelt aan offline winkelverkopen Raymond Ros EDMDesign for the age of experience Daniel Sytsma Isobar, onderdeel van Dentsu Aegis NetworkBob Oord RIFFDe 10 belangrijkste lessen uit 100 digital marketingcampagnes Nick de Reuver RIFFBranding in de digitale wereld Marc Oosterhout N=5De toekomst van Instagram & Facebook: een-op-een, stories en shopping Conquer the Age of Video – In the Era of Google and Facebook Keith Ta ShowHeroesIlhan Zengin ShowHeroesVia het hoofd naar het hart van de consument! Via het hoofd naar het hart van de consument!
MVH MEDIA

MVH MEDIA

Lexis Nexis demo: AI en Media Monitoring

VWO demo: A/B Testing & Conversion Optimisation Platform- Detailed Walkthrough of VWO’s Capabilities

EDM demo: Herken je bezoeker achter het beeldscherm – Offline kenmerken bij online bezoeken

Experience how Join’s AI-powered platform can help you simplify your influencer marketing efforts

Join demo: De toekomst van content en AI: Consistente klantcommunicatie in de praktijk

Webpower demo: Ruim 700% conversieverhoging met de Flow Builder van Webpower

Trustpilot demo: Het verzamelen van reviews, inzetten van je reputatie en leren van de feedback

Nicole van Gorp

Nicole van Gorp

CONO Kaasmakers

Nicole van Gorp is sinds 2015 Lead Marketing & Communicatie bij CONO Kaasmakers. Beemster kaas is een van de merken van CONO Kaasmakers, een kleine boerencoöperatie in de Beemster polder. Duurzaamheid, het welzijn van de koe, het maken van echte kaas en de boeren, zijn belangrijke elementen die Beemster kaas zo echt en lekker maken. En dat willen ze bij Beemster kaas graag met een breder publiek wil delen. Onder andere middels video, niet alleen via de traditionele kanalen, ook via digitale mediakanalen.

Patrick Veling

Patrick Veling

SoWorker

Patrick Veling is co owner bij employee advocacy platform SoWorker. Met het platform faciliteert SoWorker dat organisaties op eenvoudige wijze content kunnen laten delen door collega’s. Voordat hij in 2014 met SoWorker startte was Patrick ruim 15 jaar actief als B2B (database)marketing consultant. Als consultant gaf hij aan diverse (grote) ondernemingen advies met betrekking tot gerichte marktbewerking en het optimaliseren van bereik.

The battle for talent – hoe trek je goede werknemers aan?

The battle for talent – hoe trek je goede werknemers aan?

Voice binnen je content marketing strategie: hoe voeg je waarde toe?

Loyaliteit in een omnichannel wereld

Growth Hacking : van scratch tot snel resultaat

Growth hacken heeft iets magisch: giet je toverdrank uit en groei als kool. Is dat zo? Of is het gewoon een super gestructureerde, creatieve, lerende en multidisciplinaire aanpak voor groei? In deze intervisie sessie willen wij je uitnodigen om je ervaringen en inzichten te delen andere growth marketers.

Coen van Acker

Coen van Acker

Newpeople Interim

Consultant Online Marketing. Als marktbestuiver van NewPeople bespreekt hij op dagelijkse basis de personele uitdagingen bij corporates, scale- en start ups binnen het digitale domein. Denkt graag mee in de groei reis van de what naar de how door de inzet van een excellent interim netwerk.

 

Wilma Kaptein

Wilma Kaptein

Joy! Growth Marketing

Wilma Kaptein gaat voor joy! – verraste vreugde door groei in leads en omzet met growth marketing. Het optimale resultaat behalen door oprechte interesse in en connectie met de klant. Met haar Growth Accelerator ontdekt ze groeifactoren bij opdrachtgevers. Ze doet klantonderzoek, analyses met machine learning en online marketing en geeft trainingen. Als interimmer zet ze groei-experimenten op en laat bedrijven harder groeien.

Growth Hacking : van scratch tot snel resultaat

Growth hacken heeft iets magisch: giet je toverdrank uit en groei als kool. Is dat zo? Of is het gewoon een super gestructureerde, creatieve, lerende en multidisciplinaire aanpak voor groei? In deze intervisie sessie willen wij je uitnodigen om je ervaringen en inzichten te delen andere growth marketers.

Mind the gap, between content marketing and employee advocacy

Steeds meer bedrijven volgen een contentstrategie om hun merk vleugels te geven. Deze content wordt verspreid via artikelen op de eigen site, externe media en uiteraard via de social kanalen. Het inzetten van ‘employee advocacy’ is een relatief nieuwe manier om het bereik te vergroten en de achterliggende doelen van de contentstrategie, zoals thought leadership, waar te maken. Hoe zorg je ervoor dat medewerkers ook content gaan delen, maar dit geen opgelegd model wordt?

Mind the gap, between content marketing and employee advocacy

Steeds meer bedrijven volgen een contentstrategie om hun merk vleugels te geven. Deze content wordt verspreid via artikelen op de eigen site, externe media en uiteraard via de social kanalen. Het inzetten van ‘employee advocacy’ is een relatief nieuwe manier om het bereik te vergroten en de achterliggende doelen van de contentstrategie, zoals thought leadership, waar te maken. Hoe zorg je ervoor dat medewerkers ook content gaan delen, maar dit geen opgelegd model wordt?

Mind the gap, between content marketing and employee advocacy

Steeds meer bedrijven volgen een contentstrategie om hun merk vleugels te geven. Deze content wordt verspreid via artikelen op de eigen site, externe media en uiteraard via de social kanalen. Het inzetten van ‘employee advocacy’ is een relatief nieuwe manier om het bereik te vergroten en de achterliggende doelen van de contentstrategie, zoals thought leadership, waar te maken. Hoe zorg je ervoor dat medewerkers ook content gaan delen, maar dit geen opgelegd model wordt?

Mind the gap, between content marketing and employee advocacy

Steeds meer bedrijven volgen een contentstrategie om hun merk vleugels te geven. Deze content wordt verspreid via artikelen op de eigen site, externe media en uiteraard via de social kanalen. Het inzetten van ‘employee advocacy’ is een relatief nieuwe manier om het bereik te vergroten en de achterliggende doelen van de contentstrategie, zoals thought leadership, waar te maken. Hoe zorg je ervoor dat medewerkers ook content gaan delen, maar dit geen opgelegd model wordt?

Moderator

Ingmar is de oprichter van The TravelClown Group, een snelgroeiend pub-tech travelplatform dat curated travel content deelt met haar volgers. In 2020 wordt gemikt op vijf landen en miljoenen gebruikers door slim samen te werken met digitale en offline partners.

Ingmar Bruinsma

Ingmar Bruinsma

The TravelClown Group

Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?

Tijdens deze ronde tafel sessie stelt Martijn ter discussie hoe branded content op social media ingezet kan worden om niet alleen merkbekendheid of bereik te genereren, maar ook om producten/diensten te verkopen. Aan de hand van cases zal over dit onderwerp gesproken.

Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?

Tijdens deze ronde tafel sessie stelt Martijn ter discussie hoe branded content op social media ingezet kan worden om niet alleen merkbekendheid of bereik te genereren, maar ook om producten/diensten te verkopen. Aan de hand van cases zal over dit onderwerp gesproken.

Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?

Tijdens deze ronde tafel sessie stelt Martijn ter discussie hoe branded content op social media ingezet kan worden om niet alleen merkbekendheid of bereik te genereren, maar ook om producten/diensten te verkopen. Aan de hand van cases zal over dit onderwerp gesproken.

Hoe zet je branded content in op social media om je conversie te verhogen?

Tijdens deze ronde tafel sessie stelt Martijn ter discussie hoe branded content op social media ingezet kan worden om niet alleen merkbekendheid of bereik te genereren, maar ook om producten/diensten te verkopen. Aan de hand van cases zal over dit onderwerp gesproken.

People make projects. How to get the most out of your freelancers?

We’ll be discussing how to get the most out of the specialists you bring on board to deliver successful projects. By the end of this round table you’ll walk away with tips to help you source & manage your teams, before, during and after the project.

People make projects. How to get the most out of your freelancers?

We’ll be discussing how to get the most out of the specialists you bring on board to deliver successful projects. By the end of this round table you’ll walk away with tips to help you source & manage your teams, before, during and after the project.

People make projects. How to get the most out of your freelancers?

We’ll be discussing how to get the most out of the specialists you bring on board to deliver successful projects. By the end of this round table you’ll walk away with tips to help you source & manage your teams, before, during and after the project.

Lisa Trapman

Lisa Trapman

Aquent

People make projects. How to get the most out of your freelancers?

Lizzie Fajardo

Lizzie Fajardo

Aquent

Augmented Reality, how can it benefit your business?

Boris Thorbecke, Art Director, will be presenting his latest VR/AR concept called Augmart, which brings virtual reality and augmented art into the physical public space. You will deep dive into the future of visual communication and art as a service. Get inspired and learn how to influence people through AR/VR.

Boris Thorbecke

Boris Thorbecke

Augmart i.s.m. Aquent

Hielko van der Molen

Hielko van der Molen

Moderator

Strossle

Strossle

Van Gogh belicht: de brieven

Vincent van Gogh was niet alleen een fantastisch kunstenaar, maar ook een gedreven briefschrijver. Niet veel mensen weten dat. Maar hoe maak je 15kg aan 19de-eeuwse veelal lange brieven toegankelijk én relevant voor een groot publiek, in een tijd dat een tweet van 280 tekens voor velen al te lang is?

Edith Schreurs

Edith Schreurs

Van Gogh Museum

Edith Schreurs werkt ruim 12 jaar bij het Van Gogh Museum als webmanager. Zij heeft als Product Owner diverse vernieuwingstrajecten van de Van Gogh Museum website begeleid, waaronder Van Gogh belicht – de brieven.

Bezoekers online inspireren en engagen met de mooiste content en storytelling over leven en werk van Vincent van Gogh (en de kunst van zijn tijd) is haar drijfveer.

Sinja Bloeme

Sinja Bloeme

Van Gogh Museum

Sinja Bloeme heeft ruim 10+ jaar ervaring als marketing en communicatie professional en werkt ruim 5 jaar bij het Van Gogh Museum als Sr. Marketing Adviseur, Brandmanager en nu als Interim Hoofd Marketing aan strategische merk- en marketingvraagstukken.

Het tot stand brengen van (inter)nationale marketingplannen met als doelstelling kansen creëren en de zichtbaarheid van het merk vergroten, o.a. middels 360º (merk/imago)campagnes die vertrekken vanuit de kracht van het merk en de content, geven haar veel voldoening.

Hoe laat je social video voor je werken?

Het gebruiken van social video wordt de laatste jaren als essentieel genoemd. RTL onderzocht het gedrag van jongeren met betrekking tot social video. Hoe gebruiken ze het, wat kijken ze, waar kijken ze het, hoe doen ze dat en waarom kijken ze?

Aan de hand concrete voorbeelden slaan we de brug tussen de praktijk en onderzoek. En we bieden een handige checklist, die helpt voor iedereen die zich op social video wil richten.

Laurence Janssen

Laurence Janssen

RTL

Laurence Janssen werkt 6 jaar in de wereld van YouTubers, influencers en MCN’s, waarvan 3,5 jaar bij RTL MCN. Door merkverhalen te integreren met de authenticiteit van influencers, ontstaan campagnes die raken in hoofd en hart.

Mirte van Deursen

Mirte van Deursen

RTL

Mirte is Projectleider Research & Intelligence bij RTL. Ze is verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van het onderzoek dat ze tijdens deze sessie met jullie zal delen.

Optimising Pinterest in the Era of Visual Search

With over 250 million monthly users, Pinterest is a platform where Dutch users come to find inspiration and ideas for their everyday projects. Come learn about Pinterest as a place for businesses to grow their visibility and reach new customers, visual branding, best practices to implement on the platform, as well as the future of Pinterest as a shopping destination.

Stacey Bocknek

Stacey Bocknek

Pinterest

As Expansion Manager for the Netherlands at Pinterest, Stacey’s primary goal is to help Dutch users find ideas and inspiration for their everyday projects, while helping Dutch brands grow their online visibility and traffic.

With over 250 million monthly users, and over 21 billion ideas related to home and design, Pinterest is a leader in visual search, and helps to empower people to turn their ideas and inspiration for the home into reality.

De waarde van fuck-ups

De beste manier om de toekomst te ontdekken is door er zelf aan bij te dragen. Om nieuwe toepassingen van innovatie en technologie te vinden voor marketingdoeleinden èn deze met realiteitszin toe te passen, is zelf experimenteren de beste manier.

Ronald legt uit hoe zij binnen Kaliber innovatie en experimenteren omarmd hebben. Maar vooral wat het nu eigenlijk oplevert, zo’n pratende vis, bio-feedback devices, een installatie die je aanstuurt met je hersengolven of een interactieve tafel.

De waarde van fuck-ups

De beste manier om de toekomst te ontdekken is door er zelf aan bij te dragen. Om nieuwe toepassingen van innovatie en technologie te vinden voor marketingdoeleinden èn deze met realiteitszin toe te passen, is zelf experimenteren de beste manier.

Ronald legt uit hoe zij binnen Kaliber innovatie en experimenteren omarmd hebben. Maar vooral wat het nu eigenlijk oplevert, zo’n pratende vis, bio-feedback devices, een installatie die je aanstuurt met je hersengolven of een interactieve tafel.

De waarde van fuck-ups

De beste manier om de toekomst te ontdekken is door er zelf aan bij te dragen. Om nieuwe toepassingen van innovatie en technologie te vinden voor marketingdoeleinden èn deze met realiteitszin toe te passen, is zelf experimenteren de beste manier.

Ronald legt uit hoe zij binnen Kaliber innovatie en experimenteren omarmd hebben. Maar vooral wat het nu eigenlijk oplevert, zo’n pratende vis, bio-feedback devices, een installatie die je aanstuurt met je hersengolven of een interactieve tafel.

De waarde van fuck-ups

De beste manier om de toekomst te ontdekken is door er zelf aan bij te dragen. Om nieuwe toepassingen van innovatie en technologie te vinden voor marketingdoeleinden èn deze met realiteitszin toe te passen, is zelf experimenteren de beste manier.

Ronald legt uit hoe zij binnen Kaliber innovatie en experimenteren omarmd hebben. Maar vooral wat het nu eigenlijk oplevert, zo’n pratende vis, bio-feedback devices, een installatie die je aanstuurt met je hersengolven of een interactieve tafel.

Influencer marketing – hoe dragen influencers bij aan branding voor je merk?

Binnen het medialandschap bevinden we ons momenteel in een fase waarbij onderbouwing, geloofwaardigheid en daadwerkelijk effect voor de adverteerder (merkvoorkeur / merkperceptie / aankoopintentie / sales) nog belangrijker wordt. In onze rondetafelsessies gaan we in gesprek over hoe influencer marketing bij kan dragen aan deze doelstellingen van merken. Dit bespreken wij aan de hand van do’s en don’ts, cases, trends en learnings uit deze branche.

Influencer marketing – hoe dragen influencers bij aan branding voor je merk?

Binnen het medialandschap bevinden we ons momenteel in een fase waarbij onderbouwing, geloofwaardigheid en daadwerkelijk effect voor de adverteerder (merkvoorkeur / merkperceptie / aankoopintentie / sales) nog belangrijker wordt. In onze rondetafelsessies gaan we in gesprek over hoe influencer marketing bij kan dragen aan deze doelstellingen van merken. Dit bespreken wij aan de hand van do’s en don’ts, cases, trends en learnings uit deze branche.

Amanda van der Meer

Amanda van der Meer

HelloSparkle i.s.m. RTL

Amanda van der Meer is Sr. Influencer Marketing Specialist x Manager bij HelloSparkle. HelloSparkle is de influencer agency van Adfactor en onderdeel van RTL. HelloSparkle ontwikkelt influencer marketing strategieën, zowel on- als offline gedreven, en zorgt voor excellente uitvoer van de campagnes. Daarnaast verzorgt HelloSparkle het management voor content creators.

Jo-Janneke Nieuwland

Jo-Janneke Nieuwland

HelloSparkle i.s.m. RTL

Jo-Janneke Nieuwland is Influencer Marketing Specialist x Manager bij HelloSparkle. HelloSparkle is de influencer agency van Adfactor en onderdeel van RTL. HelloSparkle ontwikkelt influencer marketing strategieën, zowel on- als offline gedreven, en zorgt voor excellente uitvoer van de campagnes. Daarnaast verzorgt HelloSparkle het management voor content creators.

Valentine de Jong

Valentine de Jong

HelloSparkle i.s.m. RTL

Valentine is Managing Director bij HelloSparkle. HelloSparkle is de influencer agency van Adfactor en onderdeel van RTL. HelloSparkle ontwikkelt influencer marketing strategieën, zowel on- als offline gedreven, en zorgt voor excellente uitvoer van de campagnes. Daarnaast verzorgt HelloSparkle het management voor content creators.

Branded content bij Adfactor

Uit marktonderzoek blijkt dat vertrouwen in het merk essentieel is voor de aankoopbeslissing. Tegelijkertijd ontbreekt het hier juist aan bij een grote groep consumenten. Een kans voor merken om hiermee aan de slag te gaan door te bouwen aan merkvoorkeur. In deze sessie bespreken we het hoe, wat en waarom aan de hand van onze inzichten en relevante cases.

Branded content bij Adfactor

Uit marktonderzoek blijkt dat vertrouwen in het merk essentieel is voor de aankoopbeslissing. Tegelijkertijd ontbreekt het hier juist aan bij een grote groep consumenten. Een kans voor merken om hiermee aan de slag te gaan door te bouwen aan merkvoorkeur. In deze sessie bespreken we het hoe, wat en waarom aan de hand van onze inzichten en relevante cases.

Sophie Draisma

Sophie Draisma

Adfactor i.s.m. RTL

Sophie is Content Marketing Specialist bij Adfactor (onderdeel van RTL). Sinds 2005 helpt Adfactor merken hun verhaal bij de juiste doelgroep te brengen, door hen te verbinden aan content creators en publishers. Zo maken wij digital advertising persoonlijk: het recept voor een krachtige boodschap en aandacht van jouw doelgroep.

Kelly Heil

Kelly Heil

Adfactor i.s.m. RTL

Kelly is Content Marketing Specialist bij Adfactor (onderdeel van RTL). Sinds 2005 helpt Adfactor merken hun verhaal bij de juiste doelgroep te brengen, door hen te verbinden aan content creators en publishers. Zo maken wij digital advertising persoonlijk: het recept voor een krachtige boodschap en aandacht van jouw doelgroep.

Jasper Colijn

Jasper Colijn

ZIGT

Jasper is sinds 2005 actief binnen de digitale media bij zowel agencies als publishers.

Moderator

De afgelopen 10 jaar heeft Krijn Schuurman opdrachten gedaan voor uiteenlopende opdrachtgevers in verschillende sectoren. De klant helpen bij het benutten van kansen die de online wereld biedt, is daarin de rode draad. In een tijd die als gevolg van technologische ontwikkelingen sneller verandert dan ooit, filtert hij de relevante onderwerpen. Ter inspiratie voor de klant, maar vooral ook om concrete acties te initiëren en te begeleiden op online gerelateerde gebieden als e-commerce, mobiel, conversie-optimalisatie, SEO en strategie en innovatie. Met zijn kennis, creativiteit en communicatieve vaardigheden helpt hij de klant graag vooruit in de toekomst. Daarnaast wordt hij regelmatig gevraagd duiding te geven aan de trends op het gebied van internet en ICT, op Radio1 en BNR Nieuwsradio en zo nu en dan in programma’s zoals NOS Journaal, EenVandaag en RTL Late Night. Ook treedt hij op als spreker, presentator en dagvoorzitter.

Krijn Schuurman

Krijn Schuurman

Moderator

Moderator

Jaspar is een internationaal opererende innovatie-expert met zowel ervaring in het oprichten & doorgroeien jonge bedrijven, investeren, adviseren en leiden teams op zes continenten. Met zijn bedrijf Limpid & Co adviseert hij organisaties op het gebied van transformatie. Een van de spin-offs van Limpid & Co is PlaybookToolkit. Hiermee voorziet de organisatie in de internationale vraag naar playbooks, spellen en toolkits voor de zakelijke markt.

Moderator

Sergio is neuromarketing en conversie-expert en mede-oprichter van Braynz. Hij is een van de pioniers met het vak neuromarketing en heeft zich ontwikkeld tot een van de prominente neuromarkteers in ons land. Hij is een veelgevraagd spreker. Zijn specialisme is innovatieve neuromarketingresearch en conversie optimalisatie. Hij is Gastdocent neuromarketing aan de Hogeschool Utrecht. Tot de opdrachtgevers behoren merken zoals Nuon, ABN AMRO, Lebara, Zijverveld Foods, Persgroep, TomTom.

Sergio Romijn

Sergio Romijn

Braynz

Sharingbox

Sharingbox

Live trivia quizzes: the next level of engagement

Een rondetafelsessie waarbij je aan de hand van internationale cases als marketeer wordt bijgepraat over de mogelijkheden van live trivia videoquizzen om op een interactieve en entertainende wijze met je klanten en fans.

Live trivia quizzes: the next level of engagement

Een rondetafelsessie waarbij je aan de hand van internationale cases als marketeer wordt bijgepraat over de mogelijkheden van live trivia videoquizzen om op een interactieve en entertainende wijze met je klanten en fans.

Live trivia quizzes: the next level of engagement

Een rondetafelsessie waarbij je aan de hand van internationale cases als marketeer wordt bijgepraat over de mogelijkheden van live trivia videoquizzen om op een interactieve en entertainende wijze met je klanten en fans.

Live trivia quizzes: the next level of engagement

Een rondetafelsessie waarbij je aan de hand van internationale cases als marketeer wordt bijgepraat over de mogelijkheden van live trivia videoquizzen om op een interactieve en entertainende wijze met je klanten en fans.

Meer impact met online video door neuro insights

Waarom is de ene professionele video succesvol, terwijl bij de ander de kassa oorverdovend stil lijkt te blijven? Wat gebeurt er in het brein terwijl je een video bekijkt? En welke inzichten uit neuromarketing kun je direct toepassen voor een video met meer impact?

Neuromarketeer Tim neemt je mee in een reis door het brein. Je leert onder andere door welk effect je kijker direct mentaal afhaakt, en hoe je dit inzicht kan ombuigen. Met deze tips kan je direct aan de slag om nóg effectievere video’s en ads te maken!

Tim Zuidgeest

Tim Zuidgeest

ST&T Research

Geworteld in de consumentenpsychologie, laat Tim verrassende psychologische principes los in het landschap van het wereldwijde web. Gegrepen door inzicht, gedreven door techniek.

Tim is mede-oprichter van ST&T Research, het onderzoeksbureau dat Nederlandse merken helpt een kijkje te nemen in het brein van de consument. Hij spreekt over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online conversie en retail, twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril.

Verhoog uw ROI met een geïntegreerde Social Media Strategie

Hoe kunnen social media marketing en webcare elkaar versterken? Social media zijn inmiddels een belangrijk kanaal voor zowel advertenties als klantenservice. Zijn beide doeleinden ook onderdeel van dezelfde strategie? Het doorbreken van silo’s tussen marketing en webcare is de volgende stap in de professionalisering van de inzet van social media. Hoe pakt u dit aan? Hoe voegt u de data uit advertising en webcare samen tot inzichten die uw ROI op social media verhogen?

Hoe zet je video’s in binnen iedere fase van de customer journey?

Anno 2019 beseffen veel marketeers dat ze ‘iets’ met video ‘moeten’. Er zijn veel mogelijkheden met video en elk type videocontent past bij een ander doel en een andere fase in de klantreis. Aan de hand van het See, Think, Do, Care-model wordt in een hands-on workshop duidelijk welke type video bij welke fase past. Aan het einde van de sessie hebben deelnemers een beeld hoe zij videocontent kunnen inzetten om hun doelstellingen te bereiken.

Bernard de Vreede

Bernard de Vreede

Marktplaats | 2dehands

Bernard houdt zich bezig met de commerciële datastrategie van Marktplaats/2dehands/2ememain.

Hij is 6+ jaar actief in de wereld van digitale media & advertising en heeft in verschillende rollen gezeten bij o.a. Hearst Magazines, OLX & Platform161.

Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?

Terwijl men aan het begin van dit millennium dacht dat het internet een bubbel was, kunnen we tegenwoordig niet meer zonder. Maar dat betekent niet dat alles via het internet gaat. Zo is 91% van alle retailomzet nog steeds fysiek en ook bij elektronica zien we dat meer dan 50% van de aankopen offline zijn. Nu is de vraag: hoeveel procent van deze offline conversies zijn ontstaan vanuit de online marketing?

Tijdens deze rondetafelsessie gaan we het hebben over de mogelijkheden om offline conversies te meten en te verweven in de online marketing. Tegen welke problemen loopt men aan en welke oplossingen zijn hiervoor geschikt? Over welke kennis beschikt men en welke kennis is essentieel om dit door te voeren? Oftewel: hoe zorgen we er samen voor dat het effect van online campagnes op offline conversies inzichtelijk wordt?

Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?

Terwijl men aan het begin van dit millennium dacht dat het internet een bubbel was, kunnen we tegenwoordig niet meer zonder. Maar dat betekent niet dat alles via het internet gaat. Zo is 91% van alle retailomzet nog steeds fysiek en ook bij elektronica zien we dat meer dan 50% van de aankopen offline zijn. Nu is de vraag: hoeveel procent van deze offline conversies zijn ontstaan vanuit de online marketing?

Tijdens deze rondetafelsessie gaan we het hebben over de mogelijkheden om offline conversies te meten en te verweven in de online marketing. Tegen welke problemen loopt men aan en welke oplossingen zijn hiervoor geschikt? Over welke kennis beschikt men en welke kennis is essentieel om dit door te voeren? Oftewel: hoe zorgen we er samen voor dat het effect van online campagnes op offline conversies inzichtelijk wordt?

Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?

Terwijl men aan het begin van dit millennium dacht dat het internet een bubbel was, kunnen we tegenwoordig niet meer zonder. Maar dat betekent niet dat alles via het internet gaat. Zo is 91% van alle retailomzet nog steeds fysiek en ook bij elektronica zien we dat meer dan 50% van de aankopen offline zijn. Nu is de vraag: hoeveel procent van deze offline conversies zijn ontstaan vanuit de online marketing?

Tijdens deze rondetafelsessie gaan we het hebben over de mogelijkheden om offline conversies te meten en te verweven in de online marketing. Tegen welke problemen loopt men aan en welke oplossingen zijn hiervoor geschikt? Over welke kennis beschikt men en welke kennis is essentieel om dit door te voeren? Oftewel: hoe zorgen we er samen voor dat het effect van online campagnes op offline conversies inzichtelijk wordt?

Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?

Terwijl men aan het begin van dit millennium dacht dat het internet een bubbel was, kunnen we tegenwoordig niet meer zonder. Maar dat betekent niet dat alles via het internet gaat. Zo is 91% van alle retailomzet nog steeds fysiek en ook bij elektronica zien we dat meer dan 50% van de aankopen offline zijn. Nu is de vraag: hoeveel procent van deze offline conversies zijn ontstaan vanuit de online marketing?

Tijdens deze rondetafelsessie gaan we het hebben over de mogelijkheden om offline conversies te meten en te verweven in de online marketing. Tegen welke problemen loopt men aan en welke oplossingen zijn hiervoor geschikt? Over welke kennis beschikt men en welke kennis is essentieel om dit door te voeren? Oftewel: hoe zorgen we er samen voor dat het effect van online campagnes op offline conversies inzichtelijk wordt?

Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?

Terwijl men aan het begin van dit millennium dacht dat het internet een bubbel was, kunnen we tegenwoordig niet meer zonder. Maar dat betekent niet dat alles via het internet gaat. Zo is 91% van alle retailomzet nog steeds fysiek en ook bij elektronica zien we dat meer dan 50% van de aankopen offline zijn. Nu is de vraag: hoeveel procent van deze offline conversies zijn ontstaan vanuit de online marketing?

Tijdens deze rondetafelsessie gaan we het hebben over de mogelijkheden om offline conversies te meten en te verweven in de online marketing. Tegen welke problemen loopt men aan en welke oplossingen zijn hiervoor geschikt? Over welke kennis beschikt men en welke kennis is essentieel om dit door te voeren? Oftewel: hoe zorgen we er samen voor dat het effect van online campagnes op offline conversies inzichtelijk wordt?

Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?

Terwijl men aan het begin van dit millennium dacht dat het internet een bubbel was, kunnen we tegenwoordig niet meer zonder. Maar dat betekent niet dat alles via het internet gaat. Zo is 91% van alle retailomzet nog steeds fysiek en ook bij elektronica zien we dat meer dan 50% van de aankopen offline zijn. Nu is de vraag: hoeveel procent van deze offline conversies zijn ontstaan vanuit de online marketing?

Tijdens deze rondetafelsessie gaan we het hebben over de mogelijkheden om offline conversies te meten en te verweven in de online marketing. Tegen welke problemen loopt men aan en welke oplossingen zijn hiervoor geschikt? Over welke kennis beschikt men en welke kennis is essentieel om dit door te voeren? Oftewel: hoe zorgen we er samen voor dat het effect van online campagnes op offline conversies inzichtelijk wordt?

Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?

Terwijl men aan het begin van dit millennium dacht dat het internet een bubbel was, kunnen we tegenwoordig niet meer zonder. Maar dat betekent niet dat alles via het internet gaat. Zo is 91% van alle retailomzet nog steeds fysiek en ook bij elektronica zien we dat meer dan 50% van de aankopen offline zijn. Nu is de vraag: hoeveel procent van deze offline conversies zijn ontstaan vanuit de online marketing?

Tijdens deze rondetafelsessie gaan we het hebben over de mogelijkheden om offline conversies te meten en te verweven in de online marketing. Tegen welke problemen loopt men aan en welke oplossingen zijn hiervoor geschikt? Over welke kennis beschikt men en welke kennis is essentieel om dit door te voeren? Oftewel: hoe zorgen we er samen voor dat het effect van online campagnes op offline conversies inzichtelijk wordt?

Offline conversies in jouw online marketing: combineer jij deze al?

Terwijl men aan het begin van dit millennium dacht dat het internet een bubbel was, kunnen we tegenwoordig niet meer zonder. Maar dat betekent niet dat alles via het internet gaat. Zo is 91% van alle retailomzet nog steeds fysiek en ook bij elektronica zien we dat meer dan 50% van de aankopen offline zijn. Nu is de vraag: hoeveel procent van deze offline conversies zijn ontstaan vanuit de online marketing?

Tijdens deze rondetafelsessie gaan we het hebben over de mogelijkheden om offline conversies te meten en te verweven in de online marketing. Tegen welke problemen loopt men aan en welke oplossingen zijn hiervoor geschikt? Over welke kennis beschikt men en welke kennis is essentieel om dit door te voeren? Oftewel: hoe zorgen we er samen voor dat het effect van online campagnes op offline conversies inzichtelijk wordt?

Stef van Hoek

Stef van Hoek

EDM

Stef van Hoek is Consultant Retail bij EDM. Hij beschikt over veel kennis op het gebied van data management en analytics. Zijn achtergrond in de retailbranche en interesse in digitale innovaties, maken hem een geschikte sparringspartner voor het onderwerp van deze roundtable.

Mark van Dam

Mark van Dam

EDM

Mark van Dam is Product Manger Digital bij EDM. De onderwerpen waar Mark zich dagelijks mee bezighoudt, zijn onder andere realtime personalisatie van webpagina’s, het profileren van online bezoekers en het opzetten van multichannel campagnes.

Hoe Google SSD digital marketing van retailers koppelt aan offline winkelverkopen

Store Sales Direct is in 2019 gestart als additionele service van Google. Het geeft adverteerders inzicht in de daadwerkelijke attributie van online inspanningen op de offline winkel verkopen.

EDM is voor Nederland exclusief en onafhankelijk data partner voor de adverteerders bij Google en brengt online traffic samen met offline kassa-registraties. EDM legt uit hoe de online-offline attributie werkt en wat de retailer er vervolgens mee kan.

Raymond Ros

Raymond Ros

EDM

Met ruim 15 jaar media-, doelgroep- en business development ervaring bij Telfort, Sanoma en Pelican Media slaat Raymond sinds 2016 bij EDM de brug tussen bedrijfsdoelstellingen, data en datamanagement. Als productmanager is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de dienstverlening en sparringspartner voor relaties.

Design for the age of experience

Ontwerp. Technologie. Cool shit. Dit is de bestaansreden van Isobar. Daniel Sytsma legt uit hoe je ervaringen in steeds complexere ecosystemen eenvoudig kunt houden. Technologie biedt veel mogelijkheden. Maar het zorgt ook voor veel wrijving. Terwijl we auto’s autonoom maken, kankerbesparende technologie ontdekken via AI en het menselijk genoom hacken, zijn we ook nog steeds versteld van de eenvoudigste dingen.

Onze uitdaging ligt vaak in de ‘innovatiekloof’, waar de belofte van technologie en de realiteit van de implementatie op gespannen voet staan. Daniel vertelt hoe bij Isobar teams innovatie organiseren en ontwerpen om betere merkervaringen op te leveren.

Daniel Sytsma

Daniel Sytsma

Isobar, onderdeel van Dentsu Aegis Network

Als creatief directeur met een achtergrond in design is Daniel Sytsma altijd op zoek naar nieuwe manieren om goed gemaakt en zinvol werk te creëren. Sinds 2008 werkt hij bij Achtung! mcgarrybowen waar hij samen met een team van creatieven, ontwerpers en strategen campagnes ontwikkelt met een sterke focus op innovatie en ambacht. In 2014 startte hij Studio Kraftwerk om digitale producten en diensten te creëren.

Bob Oord

Bob Oord

RIFF

Marketing, technologie, start-ups en scale-ups zijn terugkerende thema’s in de loopbaan van Bob. In 2018 werd zijn contentmarketingbureau onderdeel van RIFF Nederland waar hij nu verantwoordelijk isvoor het contentmarketingteam. Op basis van zijn praktijkervaring schreef Bob eerder het boek ‘B2B Contentmarketing, de 7 fundamenten’ met zijn team.

De 10 belangrijkste lessen uit 100 digital marketingcampagnes

Wil je een aantal praktische inzichten om je digital marketing naar een hoger niveau te tillen?

In deze interactieve sessie delen we 10 lessen die wij hebben geleerd om marketing effectiever te maken. We delen onze ervaring op basis de 5 hoofdzonden en 5 hoofddeugden die je direct kunt toepassen op onder meer je zoekmachine marketing, social media aanpak, landing pages en contentcreatie.

Nick de Reuver

Nick de Reuver

RIFF

Via een omweg heeft Nick zijn passie voor online marketing ontdekt. Voornamelijk SEO heeft daarbij zijn aandacht omdat in SEO niets vast staat en elk moment kan veranderen. Hierdoor blijft het een innoverend vakgebied.

Branding in de digitale wereld

Wat hebben we eigenlijk aan een merk in het digitale tijdperk? Marc Oosterhout laat aan de hand van herkenbare voorbeelden, denk aan Uber, Coolbue, AirBNB, Tony Chocolony, zien hoe een merk in onze digitale wereld wordt gebouwd. Welke mythes kloppen en welke niet? Ook zal hij specifiek ingaan op mislukkingen en wat hiervan kunnen leren.

Marc Oosterhout

Marc Oosterhout

N=5

Marc Oosterhout studeerde communicatiewetenschap en economie. Hij is strateeg bij N=5, het bureau dat mede oprichtte. N=5 is uitgegroeid tot het grootste onafhankelijke bureau van Nederland. Marc was vijf jaar voorzitter van VEA, de vereniging van communicatiebureaus. Strategisch communicatie-adviseur van de PvdA en Lodewijk Asscher. Hij schreef het standaardwerk Power Brand over de zeven principes van het nieuwe merkdenken en De kunst van het Kiezen, een boek over politieke marketing. In September komt een geheel nieuwe versie van Power Brands uit. Met als ondertitel: de 12 wetten van positioneren. Dit boek zal ook in het Engels verschijnen. Marc is regelmatig te zien in de media aangaande merkvraagstukken.

De toekomst van Instagram & Facebook: een-op-een, stories en shopping

We zien grote veranderingen in de social platformen van Facebook. Alles verschuift naar privé omgevingen, naar de postvakken. En ook naar Stories, omdat hier ook geen zichtbare interactie is. Hoe kunnen merken dan toch nog een goede band met hun volgers opbouwen en behouden als alles zich achter gesloten deuren afspeelt? En waarom heeft shopping dan bijvoorbeeld wel de toekomst?

Instagramexpert Kirsten Jassies, auteur van het boek Instaproof, gaat in op de veranderingen van Facebook en Instagram en vertelt hoe je nog wel een goede interactie kunt behouden. 

Conquer the Age of Video – In the Era of Google and Facebook

The age of video has arrived. They tell stories, sell brands & products. However, big players like Google and Facebook seek domination in the video space too. Hence, publishers and brands are looking for ways to conquer the age of video. Learn how to secure brand safety, reach and yield since ‘walled gardens’ aren‘t meeting the requirements of both sides. The trend holds massive potential – if seized the right way! 

Keith Ta

Keith Ta

ShowHeroes

In 2012 Keith built the Dutch team of Widespace, a mobile advertising company. Currently he is Country Manager of the mobile first video advertising company ShowHeroes.

Ilhan Zengin

Ilhan Zengin

ShowHeroes

Ilhan Zengin is founder and CEO of ShowHeroes, one of Europe’s fastest growing video startups, that offers publishers and advertisers a complete solution for content production, player technology and distribution. He demonstrated his extensive expertise in advertising as part of the management of plista, being responsible for the roll-out in 15 markets.

Via het hoofd naar het hart van de consument!

Waar vind je de consument?  Welke touchpoints hebben de meeste impact? Hoe belangrijk is social media in het aankoopproces? Leer, discussieer en wordt geïnspireerd op basis van inzichten uit tienduizenden interviews en aankoopdata.

Via het hoofd naar het hart van de consument!

Waar vind je de consument?  Welke touchpoints hebben de meeste impact? Hoe belangrijk is social media in het aankoopproces? Leer, discussieer en wordt geïnspireerd op basis van inzichten uit tienduizenden interviews en aankoopdata.

Gelijktijdige sessies