Digital Marketing Live!

The battle for talent – hoe trek je goede werknemers aan?

14:20 25 minutes roundtable Roundtable 22
Lexis Nexis demo: AI en Media Monitoring VWO demo: A/B Testing & Conversion Optimisation Platform- Detailed Walkthrough of VWO’s Capabilities EDM demo: Herken je bezoeker achter het beeldscherm – Offline kenmerken bij online bezoeken Experience how Join’s AI-powered platform can help you simplify your influencer marketing efforts Join demo: De toekomst van content en AI: Consistente klantcommunicatie in de praktijk Webpower demo: Ruim 700% conversieverhoging met de Flow Builder van Webpower Trustpilot demo: Het verzamelen van reviews, inzetten van je reputatie en leren van de feedback Nicole van Gorp CONO KaasmakersPatrick Veling SoWorkerThe battle for talent – hoe trek je goede werknemers aan?

Lexis Nexis demo: AI en Media Monitoring

VWO demo: A/B Testing & Conversion Optimisation Platform- Detailed Walkthrough of VWO’s Capabilities

EDM demo: Herken je bezoeker achter het beeldscherm – Offline kenmerken bij online bezoeken

Experience how Join’s AI-powered platform can help you simplify your influencer marketing efforts

Join demo: De toekomst van content en AI: Consistente klantcommunicatie in de praktijk

Webpower demo: Ruim 700% conversieverhoging met de Flow Builder van Webpower

Trustpilot demo: Het verzamelen van reviews, inzetten van je reputatie en leren van de feedback

Nicole van Gorp

Nicole van Gorp

CONO Kaasmakers

Nicole van Gorp is sinds 2015 Lead Marketing & Communicatie bij CONO Kaasmakers. Beemster kaas is een van de merken van CONO Kaasmakers, een kleine boerencoöperatie in de Beemster polder. Duurzaamheid, het welzijn van de koe, het maken van echte kaas en de boeren, zijn belangrijke elementen die Beemster kaas zo echt en lekker maken. En dat willen ze bij Beemster kaas graag met een breder publiek wil delen. Onder andere middels video, niet alleen via de traditionele kanalen, ook via digitale mediakanalen.

Patrick Veling

Patrick Veling

SoWorker

Patrick Veling is co owner bij employee advocacy platform SoWorker. Met het platform faciliteert SoWorker dat organisaties op eenvoudige wijze content kunnen laten delen door collega’s. Voordat hij in 2014 met SoWorker startte was Patrick ruim 15 jaar actief als B2B (database)marketing consultant. Als consultant gaf hij aan diverse (grote) ondernemingen advies met betrekking tot gerichte marktbewerking en het optimaliseren van bereik.

The battle for talent – hoe trek je goede werknemers aan?

Gelijktijdige sessies