Digital Marketing Live!
Home
Sprekers
Sponsors
Over Digital Marketing Live!
Contact
Home
Sprekers
Sponsors
Over Digital Marketing Live!
Contact
Open je ogen om creatief te denken!
13:00
25 minutes
roundtable
Roundtable 18
Anne-Marleen Cornelissen
RTL
Anne-Marleen Cornelissen, RTL
Anne-Marleen Cornelissen
RTL
Gelijktijdige sessies
Sessies
Roundtables
12:00
De impact van Intensieve Interactie
12:00
Google Analytics 4, de voor- én nadelen en alternatieven
12:00
Building your brand before your start-up hits puberty.
12:00
Big Data en online marketing: Dé groeiversneller voor elke organisatie
12:00
Hoe Wildkamp persoonlijk advies omzet naar online, met verrassend resultaat!
12:00
Life after Google Analytics: how make the switch and become privacy-compliant
12:40
Metaverse & NFTs; marketing, merk ontwikkeling, communities & what is next
12:40
The first-party data strategy you need to support omnichannel customer experiences and employee experiences
12:40
Google Analytics Illegaal?
12:40
Privacy-friendly analytics: balancing compliance and data collection
12:40
The surprising factors in making strategy come alive
12:40
The power of offline engagement, fueled by online social reach
13:20
Binnen 2 jaar een miljoenenomzet door bundeling e-mail- en influencermarketing
13:20
De weg naar Social Commerce van IKEA NL
13:20
Het geheim achter de kennis en doorontwikkeling van de ING Digital Sales Squads
13:20
AI for good: using automation to increase brand positivity
13:20
Believe, buy, belong: creating loyal customers through purpose
13:20
In the advent of web3, how will fashion adapt & change?
12:15
How to measure brand lift in a (3rd party) cookieless world?
12:15
CRO: Experimenteren en research naar resultaat
12:15
How agile consumer insights help you to improve your marketing
12:15
Framework for the future of digital advertising
12:15
SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd
12:15
Design integration in a Cookieless world
12:15
Cookieless Era; Wat doe jij als je 80% van je marketingdata verliest?
12:15
Boost je online marketingstrategie met een eventplatform
12:15
Future thinking workshop
12:15
Start met het organiseren van je data middels een Datawarehouse!
12:15
Open je ogen om creatief te denken!
12:15
Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform Outbrain
12:15
Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?
12:15
Zo haal je meer omzet uit e-mailmarketing
12:15
Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?
12:15
Korte video voor TikTok
12:15
10 Best Secrets to run omnichannel personalization with Emarsys
12:15
Is Social Commerce de toekomst van online verkopen?
12:15
GA4 kansen en valkuilen voor marketeers
12:15
Hoe zet je jouw (inactieve) data om in succesvolle personalisaties en customer journeys? En hoe doet iBOOD dit?
12:15
Wat zijn de do’s en dont’s in B2B leadgeneratie
12:15
Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliance
12:15
Adressing CTV Objectives
12:15
Driving Growth With Social
12:15
Hoe gaat Artificial Intelligence marketing voorgoed veranderen?
12:15
Welke positie heeft online data binnen jouw (marketing) organisatie?
13:00
Hoe gaat Artificial Intelligence marketing voorgoed veranderen?
13:00
Boost je online marketingstrategie met een eventplatform
13:00
Korte video voor TikTok
13:00
SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd
13:00
Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?
13:00
Ontrafel (in sneltreinvaart!) de Instagram succesformule
13:00
CRO: Experimenteren en research naar resultaat
13:00
Het effect van globalisering op digital marketing
13:00
Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?
13:00
How to measure brand lift in a (3rd party) cookieless world?
13:00
10 Best Secrets to run omnichannel personalization with Emarsys
13:00
Is Social Commerce de toekomst van online verkopen?
13:00
Hoe zet je jouw (inactieve) data om in succesvolle personalisaties en customer journeys? En hoe doet iBOOD dit?
13:00
Wat zijn de do’s en dont’s in B2B leadgeneratie
13:00
Adressing CTV Objectives
13:00
Driving Growth With Social
13:00
Welke positie heeft online data binnen jouw (marketing) organisatie?
13:00
Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliance
13:00
How agile consumer insights help you to improve your marketing
13:00
Zo haal je meer omzet uit e-mailmarketing
13:00
Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform Outbrain
13:00
Start met het organiseren van je data middels een Datawarehouse!
13:00
Future thinking workshop
13:00
Cookieless Era; Wat doe jij als je 80% van je marketingdata verliest?
13:00
Design integration in a Cookieless world
13:00
Framework for the future of digital advertising