Digital Marketing Live!

CMO onderzoek

14:30 30 minutes 21
Nathalie Peters IAB Nederland

De huidige organisatiestructuur en het tekort aan digitaal goed opgeleide werknemers maken dat de Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO’s) worstelen met de implementatiesnelheid van de digitale transformatie. De CMO’s van vandaag de dag moeten zowel verstand hebben van data en technologie, als van merkstrategie en creativiteit. Ook zijn ze druk bezig om de kloof tussen de oude en de nieuwe generatie marketeers te dichten. Dit en meer blijkt uit het vandaag gepresenteerde ‘Report on Marketing Innovation’ waarvoor Deloitte, in opdracht van IAB Nederland, 25 toonaangevende CMO’s heeft ondervraagd.

Nathalie Peters

Nathalie Peters

IAB Nederland

Nathalie haar passie is het (door)ontwikkelen van nieuwe digitale- initiatieven en -bedrijven. Vanuit haar functie als Head of Digital Transformation bepaalt ze nu de digitale koers van de groep en bewaakt ze de implementatie. Sinds april 2015 is ze voorzitter van IAB Nederland, de branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie.

Gelijktijdige sessies