Digital Marketing Live!

Mind the gap, between content marketing and employee advocacy

15:30 25 minutes roundtable Roundtable 20
Patrick Veling SoWorker

Steeds meer bedrijven volgen een contentstrategie om hun merk vleugels te geven. Deze content wordt verspreid via artikelen op de eigen site, externe media en uiteraard via de social kanalen. Het inzetten van ‘employee advocacy’ is een relatief nieuwe manier om het bereik te vergroten en de achterliggende doelen van de contentstrategie, zoals thought leadership, waar te maken. Hoe zorg je ervoor dat medewerkers ook content gaan delen, maar dit geen opgelegd model wordt?

Patrick Veling

Patrick Veling

SoWorker

Patrick Veling is co owner bij employee advocacy platform SoWorker. Met het platform faciliteert SoWorker dat organisaties op eenvoudige wijze content kunnen laten delen door collega’s. Voordat hij in 2014 met SoWorker startte was Patrick ruim 15 jaar actief als B2B (database)marketing consultant. Als consultant gaf hij aan diverse (grote) ondernemingen advies met betrekking tot gerichte marktbewerking en het optimaliseren van bereik.

Gelijktijdige sessies