Digital Marketing Live!

Meaningful Targeting

15:15 30 minutes 6
Roeland de Jong Havas Media

Betekenisvolle, relevante en gepersonaliseerde content en ervaringen. Een veel gehoord excuus om consent te krijgen van de consument ten behoeve van profiling en targeting. De duistere kant van deze medaille is inmiddels blootgelegd. Met het gedachtegoed – Meaningful Brands – aan Havas de taak om de lichte kant te ontplooien. Met de komst van GDPR is er zelfs de noodzaak om daadwerkelijk “consumer-first” te denken; een wereld waarin het merk de eindgebruiker mag doorgronden om “meaningful” te zijn in het moment van interactie. Met andere woorden, hoe vullen we de kostbare tijd van de eindgebruiker betekenisvol in om de verbinding te maken tussen mens en merk? Ontdek en praat mee over Meaningful Targeting.

Roeland de Jong

Roeland de Jong

Havas Media

Roeland de Jong is Director of Growth bij Havas Media Amsterdam. Met kennis en ervaring als ondernemer in het internationale content-to-commerce domein en als evangelist van verandering en innovatie in het media landschap heeft Roeland een opmerkelijke kijk op de toekomst van het bureau. Bij Havas combineert Roeland zijn creatieve geest en hart voor technologie om, uit de comfort zone, nieuwe paden te bewandelen en, in partnership met nieuwe opdrachtgevers, dit ondernemende bureau haar perfecte plek te geven in het marketing eco-systeem. Alles om uiteindelijk Havas, haar opdrachtgevers en partners op vernieuwende wijze te helpen bij het realiseren van een gezamenlijke groeiambitie.

Gelijktijdige sessies