Digital Marketing Live!

Loyalty for 21st century brands

10:40 25 minutes roundtable Roundtable 11
Anneke Uiterweerd SpringbokGerrit van Leeuwen Springbok

Inflatie en regelgeving over 3rd party data zorgen voor extra druk op merken en organisaties. Nu al switcht 50% van de consumenten van merk of retailer wanneer ze geen optimale service ervaren. Tegelijkertijd toont onderzoek van McKinsey aan dat 75% van de leden van de top loyaliteitsprogramma’s hun gedrag veranderen. Dat resulteert in een snellere groei in inkomsten en een toename in merktevredenheid vergeleken met merken zonder programma.

Zouden merken moeten investeren in loyalty? En wat zijn belangrijke elementen van zo’n concept om merkbetrokkenheid op te bouwen?

Anneke Uiterweerd

Anneke Uiterweerd

Springbok

Marketing professional met +20 jaar (inter)nationale ervaring in b2c en b2b CRM, Digital Marketing & Loyaliteitsprogramma’s altijd gericht op het creëren van relevante, betekenisvolle klantervaringen die demerk- en klantwaarde vergroten.

Gerrit van Leeuwen

Gerrit van Leeuwen

Springbok

Gerrit is client service director bij Springbok Agency. Ook schrijft hij regelmatig voor Emerce over actuele onderwerpen binnen loyaliteit, personalisatie en marketing automation.

Gelijktijdige sessies