Digital Marketing Live!

Klantinzicht op basis van data

13:00 25 minutes 8
Frank Beke De Nieuwe ZaakMarlies Wilms Floet De Nieuwe Zaak

Door data te analyseren, genereren bedrijven steeds meer bewezen klantinzichten waarmee bedrijven de klant en hun customer journey nóg beter leren te begrijpen. Maar hoe zorg je ervoor dat je écht waardevolle inzichten uit data haalt? En als je die inzichten hebt, wat ga je er dan vervolgens mee doen? In deze rondetafelsessie gaan we graag met jullie in discussie over het thema klantinzicht op basis van data.

Frank Beke

Frank Beke

De Nieuwe Zaak

Frank Beke helpt als data scientist bedrijven om maximale waarde te halen uit hun klantdata. In 2018 is Frank gepromoveerd aan de Rijksuniversiteit Groningen door te bewijzen dat consumenten dataverzameling accepteren in ruil voor betere dienstverlening. Door data te analyseren, helpt hij tegenwoordig bedrijven om nog beter aan te kunnen sluiten op de behoeften van de klant.

Marlies Wilms Floet

Marlies Wilms Floet

De Nieuwe Zaak

Marlies is economisch psycholoog met jarenlange ervaring als e-commerce manager en combineert deze kennis en passie voor online in het optimaliseren van de customer experience en conversieratio. Sinds begin 2013 leidt ze het CRO-team van De Nieuwe Zaak, waar ze met een team van specialisten zich richt op customer experience en conversieoptimalisatie door user centered design, customer insights, data-driven relevantie, persuasion en experimentation.

Gelijktijdige sessies