Digital Marketing Live!

Is social media alleen maar sunshine and rainbows?

14:30 30 minutes 15
Lars Griffioen Semilo

Hoe maak je depressie bespreekbaar bij jonge mensen en hoe communiceer je als overheid rondom dit taboe? Op social media zie je doorgaans alleen de vrolijke kant van het leven van mensen. Dat deze kanalen ook geschikt zijn om zwaar beladen onderwerpen op een luchtige manier bespreekbaar te maken bewijzen we met deze ‘Hey het is oke maak depressie bespreekbaar’ campagne. De inzet van influencers is niks nieuws meer maar hoe zorg je ervoor dat een beladen onderwerp als depressie bij de risico doelgroep terecht komt, dat de boodschap aankomt en het onderwerp bespreekbaar gemaakt wordt? Schrijf je in voor deze roundtable sessie om te horen hoe wij deze doelstellingen met groot succes hebben behaald.

Lars Griffioen

Lars Griffioen

Semilo

Lars Griffioen, Sr. Digital Consultant en verantwoordelijk voor het non food sales team binnen Semilo. Ik ben een 29 jarige sportfanaat en liefhebber van auto’s, gadgets en horloges. Ik haal bij Semilo mijn energie uit het strategisch adviseren van klanten en mediabureaus en mijn bijdrage aan de hierop volgende impactvolle campagnes!

Gelijktijdige sessies