Digital Marketing Live!

Influencer marketing – hoe dragen influencers bij aan branding voor je merk?

10:40 25 minutes roundtable Roundtable 10
Jo-Janneke Nieuwland HelloSparkle i.s.m. RTLValentine de Jong HelloSparkle i.s.m. RTL

Binnen het medialandschap bevinden we ons momenteel in een fase waarbij onderbouwing, geloofwaardigheid en daadwerkelijk effect voor de adverteerder (merkvoorkeur / merkperceptie / aankoopintentie / sales) nog belangrijker wordt. In onze rondetafelsessies gaan we in gesprek over hoe influencer marketing bij kan dragen aan deze doelstellingen van merken. Dit bespreken wij aan de hand van do’s en don’ts, cases, trends en learnings uit deze branche.

Jo-Janneke Nieuwland

Jo-Janneke Nieuwland

HelloSparkle i.s.m. RTL

Jo-Janneke Nieuwland is Influencer Marketing Specialist x Manager bij HelloSparkle. HelloSparkle is de influencer agency van Adfactor en onderdeel van RTL. HelloSparkle ontwikkelt influencer marketing strategieën, zowel on- als offline gedreven, en zorgt voor excellente uitvoer van de campagnes. Daarnaast verzorgt HelloSparkle het management voor content creators.

Valentine de Jong

Valentine de Jong

HelloSparkle i.s.m. RTL

Valentine is Managing Director bij HelloSparkle. HelloSparkle is de influencer agency van Adfactor en onderdeel van RTL. HelloSparkle ontwikkelt influencer marketing strategieën, zowel on- als offline gedreven, en zorgt voor excellente uitvoer van de campagnes. Daarnaast verzorgt HelloSparkle het management voor content creators.

Gelijktijdige sessies