Digital Marketing Live!
Home
Sprekers
Sponsors
Over Digital Marketing Live!
Contact
Home
Sprekers
Sponsors
Over Digital Marketing Live!
Contact
Influencer Marketing; the story of your life.
13:40
25 minutes
roundtable
Roundtable 18
Jo-Janneke Nieuwland
RTL
Esther Vinkenborg
RTL
Jo-Janneke Nieuwland en Esther Vinkenborg, RTL
Jo-Janneke Nieuwland
RTL
Esther Vinkenborg
RTL
Gelijktijdige sessies
Sessies
Roundtables
12:40
Metaverse & NFTs; marketing, merk ontwikkeling, communities & what is next
12:40
The first-party data strategy you need to support omnichannel customer experiences and employee experiences
12:40
Google Analytics Illegaal?
12:40
Privacy-friendly analytics: balancing compliance and data collection
12:40
The surprising factors in making strategy come alive
12:40
The power of offline engagement, fueled by online social reach
13:20
Believe, buy, belong: creating loyal customers through purpose
13:20
Binnen 2 jaar een miljoenenomzet door bundeling e-mail- en influencermarketing
13:20
De weg naar Social Commerce van IKEA NL
13:20
Het geheim achter de kennis en doorontwikkeling van de ING Digital Sales Squads
13:20
AI for good: using automation to increase brand positivity
13:20
In the advent of web3, how will fashion adapt & change?
14:00
Grow with the flow: hoe laat je je merk groeien?
14:00
De kracht van Contextual in de aandachtseconomie
14:00
Cookieless Future – ‘Nachtmerrie voor elke online marketeer’
14:00
Hoe je als merk de eerste stap zet binnen de volgende digitale evolutie
14:00
Native Advertising speed dating – meet the leading native platform
14:00
Maximaal converteren door evidence based marketing
13:00
How agile consumer insights help you to improve your marketing
13:00
Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliance
13:00
How to measure brand lift in a (3rd party) cookieless world?
13:00
Het effect van globalisering op digital marketing
13:00
Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform Outbrain
13:00
Start met het organiseren van je data middels een Datawarehouse!
13:00
Future thinking workshop
13:00
Cookieless Era; Wat doe jij als je 80% van je marketingdata verliest?
13:00
Design integration in a Cookieless world
13:00
Framework for the future of digital advertising
13:00
Zo haal je meer omzet uit e-mailmarketing
13:00
CRO: Experimenteren en research naar resultaat
13:00
SEO zonder Big Data is een verloren concurrentiestrijd
13:00
Boost je online marketingstrategie met een eventplatform
13:00
Open je ogen om creatief te denken!
13:00
Customer Data Platform, oftewel CDP. Wat kun je ermee?
13:00
Why an inclusive user experience is a prerequisite for growth?
13:00
Hoe gaat Artificial Intelligence marketing voorgoed veranderen?
13:00
Korte video voor TikTok
13:00
Ontrafel (in sneltreinvaart!) de Instagram succesformule
13:00
Driving Growth With Social
13:00
10 Best Secrets to run omnichannel personalization with Emarsys
13:00
Is Social Commerce de toekomst van online verkopen?
13:00
Hoe zet je jouw (inactieve) data om in succesvolle personalisaties en customer journeys? En hoe doet iBOOD dit?
13:00
Wat zijn de do’s en dont’s in B2B leadgeneratie
13:00
Adressing CTV Objectives
13:00
Welke positie heeft online data binnen jouw (marketing) organisatie?
13:40
A conversation about Generation Z
13:40
Hoe digitally mature is jouw (e-mail) marketing automation?
13:40
Fysieke winkels hebben een enorm positieve impact op het rendement van mijn online campagnes.
13:40
Customer experiences matter more than ever: Listen, create, reach, engage
13:40
Een leadgeneratie strategie die werkt
13:40
The metaverse in de praktijk – “Hoe zet je de eerste stappen als bedrijf?”
13:40
Digital Out-of-Home in je online mediastrategie
13:40
Evidence Based marketing! Hoe gebruik jij jouw data?
13:40
High impact creatives increase attention and brand outcomes
13:40
De impact van Intensieve Interactie
13:40
Customer Engagement Conversations, hoe wordt jouw klant loyaal
13:40
Binnen 6 maanden 25 websites van Strukton migreren naar WordPress CMS
13:40
CRO: Experimenteren en research naar resultaat
13:40
Hoe bouw je aan een ijzersterke Digital Marketing Strategie?
13:40
Meer dan keywords: Contextual advertising met jouw unieke Contextual Universe
13:40
Win back attention with creativity and context!
13:40
De wendbare en schaalbare marketing analytics organisatie
13:40
Building brands in 25 minutes
13:40
Future thinking workshop
13:40
Als retailer meer verdienen met je productfeeds
13:40
Cloud Nine Digital
13:40
Native Advertising speed-dating – maak kennis met het toonaangevende native platform Outbrain
13:40
The key to outstanding digital experiences
13:40
How to measure brand lift in a (3rd party) cookieless world?
13:40
Privacy-friendly marketing stack: balancing business insights, data activation and compliance