Digital Marketing Live!

Hoe zet je jouw (inactieve) data om in succesvolle personalisaties en customer journeys? En hoe doet iBOOD dit?

13:00 25 minutes roundtable Roundtable 23
Bas Drogtrop InsiderLukas Jorissen iBOOD

Elk bedrijf is tegenwoordig bezig met data, data, en nog eens data. Maar wat doe je er nu echt mee? En hoe kun je data nu omzetten in iets persoonlijks? 

Data blijft een behoorlijk grijs gebied voor marketeers en vooral voor ondernemers. Je mag absoluut niet doen alsof je er niets vanaf weet. Want wie niet data-driven zegt is af. Hierdoor wordt veel data misbruikt. Vanity Metrics. 

‘Ik heb deze maand wel 100.000 unieke bezoekers. Wij gaan helemaal top.’ Is dit echt zo? 

Statistieken die jou succesvol laten lijken ten opzichte van anderen, zijn vaak geen statistieken die je helpen om je prestaties te begrijpen of die bruikbaar zijn voor groei statistieken. Wat heb je nou echt nodig? 

Lukas Jorissen en Bas Drogtrop gaan met je in gesprek over data, belangrijke KPI’s voor groei, en hoe je hier mee aan de slag kunt gaan om te komen tot persoonlijke customer journeys die er toe doen.

Bas Drogtrop

Bas Drogtrop

Insider

Bas Drogtrop is een ervaren MarTech, AdTech, SaaS en eCommerce specialist. Samen met zijn team helpt Bas eCommerce bedrijven zoals Hunkemöller, ICI PARIS XL, OTTO, Torfs en iBOOD om hun online business te vergroten.

Lukas Jorissen

Lukas Jorissen

iBOOD

“Als CMO van iBOOD ben ik dagelijks bezig met het verbeteren van alle klant interacties die wij als bedrijf hebben. Wij winnen jaar op jaar de prestigieuze award ‘Meest populaire website van het jaar’. Die titel moet ik elk jaar weten te verdedigen door onze community nauw bij ons te houden.”

Gelijktijdige sessies